آوای جنوب

لزوم شتاب‌بخشی به روند پرداخت تسهیلات برای تسهیل در رونق تولیدات کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم شتاب‌بخشی به روند پرداخت تسهیلات برای تسهیل در رونق تولیدات کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در یاسوج با اشاره به فرمایش سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ایشان در این فرمان به دنبال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را از ما خواستار شدند.

وی با بیان اینکه این فرمان هم خطاب به مسؤولان و هم مردم و سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع است تصریح کرد: همه یک چرخه را تشکیل می‌دهیم و بدون همکاری یکی از ارکان دچار مشکل می‌شویم.

این مسؤول افزود: در این میان واحدهایی هستند که راکد بوده‌اند و دلیل رکود آن‌ها به عوامل خاصی بستگی داشته اما در حال حاضر همه باید برای خروج از رکود به این واحدها کمک کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که برای همین موضوع ستاد رفع موانع تولید را در سطح استان فعال کرده‌ایم و همه مسؤولان از استاندار تا سایرین پای کار هستند تصریح کرد: جلسات فشرده ای تاکنون در استان برگزار شده و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ گردیده است.

دیودیده گفت: تاکنون تعداد ۲۳ نشست از این دست در استان برگزار کرده‌ایم که در همین تعداد نشست به میزان ۲۷۴ مصوبه داشته‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: تعدادی از این مصوبات اجرایی شده و تعدادی دیگر به میزان ۱۴۶ مصوبه آن در دستور کار برای اجرا قرار دارد که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

این مسؤول عضو ستاد رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید برای خروج هر چه زودتر این واحدهای تولیدی در استان تسهیلات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بانک‌ها شتاب بیشتری در روند پرداخت‌ها در استان داشته باشند.

دیودیده افزود: با رونق این واحدهای تولیدی در استان علاوه بر این که به میزان تولیدات داخل استان افزوده می‌شود می‌توان به صادرات کالاهای تولیدی و افزایش آن در استان نیز خوشبین بود علاوه بر آن اشتغال‌زایی و مقابله با پدیده بیکاری را هم شاهد خواهیم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president