آوای جنوب

استاندار: نباید از شرکت نفت گچساران فقط برای استخدام نگهبان استفاده کرد/به عنوان استاندار نتوانسته‌ام یک نفر را استخدام کنم

وی به تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تغییر مدیران یک موضوع طبیعی است و یک مدیر بعد از چند سال باید تعویض شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از شرکت نفت نباید فقط برای استخدام نگهبان استفاده کرد.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: برای رضایت‌مندی جامعه و مردم همه مجموعه‌ها باید با هم در کنار هم کار کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مجموعه دولت، قوه قضاییه و همه نهادها باید با هم برای رضایت‌مندی یکی شوند و کار کنند.

وی افزود: امروز برخی از مشکلاتی که در بعضی نقاط مشاهده می‌کنیم واقعا نمی‌شود متولی خاصی برای آنها پیدا کرد، و نمی‌توان متصدی به صورت مستقیم تعریف کرد.

خادمی تصریح کرد: این مشکلات حاصل جمعی از مجموعه‌ها است و اگر بخواهیم هر مشکلی را در جامعه وصل کنیم به یک مجموعه یا تشکلات و یا اینکه به یک مقطع متصل کنیم دچار تحلیل خطا شده‌ایم، نتایج غلط خواهیم گرفت و به همین دلیل اقدامات غلط هم انجام خواهیم داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ما برای اینکه خوب بتوانیم تصمیم بگیریم باید در وهله اول بتوانیم خوب تحلیل کنیم.

وی بیان کرد: امروز دولت تدبیر و امید در یک مقطع حملات زیادی روبرو است البته دولت باید نقد شود اما نقدها نباید تبدیل به تخریب‌ها شود.

خادمی ابراز کرد: هر چه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم دوز تخریب‌ها را بالا می‌برند و این کار درستی نیست.

وی اظهار کرد: موضوع بیکاری محصول دو دهه عرضه بیکاری است و طبیعتا در سه سال نمی‌شود معضل بیکاری را رفع کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز آمار طلاق در جامعه افزایش پیدا می‌کند این همان محصول انباشته شدن تحرکات و فعالیت‌های سیاسی در دوران گذشته است.

وی ادامه داد: هر دولتی و یا هر سیستمی را باید با برنامه‌های خود ارزیابی کرد و باید ببینیم برنامه‌های دولت چه چیزی است.

خادمی عنوان کرد: برای ارزیابی دولت قبل و دولت فعلی باید یک نگاهی به برنامه‌های این دولت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید ببینیم دولت فعلی اولویت کاری خود را در چه زمینه‌هایی قرار داده است؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نرخ تورم در دولت تدبیر و امید از ۴۰ درصد به ۱۰ درصد رسیده یعنی اینکه تورم به یک سوم رسیده است.

وی افزود: نرخ تورم در دولت قبل یک نرخ صعودی داشت و بی‌ثباتی مشکل اقتصاد کشور است.

خادمی ادامه داد: یک دولت با بزرگترین فساد اقتصادی بر سر کار آمد و اما این دولت بدون شعارهایی که داده شده در زمینه عمران و آبادی خوب کار کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت و دست‌اندرکارانی که در این مجموعه خدمت می‌کنند در مشی دولت و در پاسخگویی وهمچنین تکریم ارباب رجوع چه در سطح استان و شهرستان و همچنین در سطح ملی این خط ‌مشی خود را قرار بدهند.

خادمی اذعان کرد: شرایط مالی دولت، شرایط خوبی نیست اما در این شرایط باید از منابع کم به نحو احسن استفاده کرد و مردم را باید توجیه کرد و با برخورد کریمانه مردم را ارباب خود بدانیم.

وی ابراز کرد: اختیارات و مسوولان باید با هم تناسب داشته باشند و همکاران در سطح استان و شهرستان‌ها باید این اختیارات را رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در وضعیتی که دولت کنونی دارد بسیار کار انجام شده است و نسبت به دولت قبلی که زمان پر پولی بوده متفاوت است.

خادمی گفت: این دولت را با دولت قبل مقایسه کنید و در یک نگاه همین شهرستان گچساران که برخی مناطق آن از سال ۸۸ در بافت فرسوده قرار گرفته بود هیچ اقدامی انجام نشد و در این دولت با همکاری نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت و دولت این پروژه که نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان است در حال انجام است.

وی به پروژه‌های در حال انجام شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب و تبدیل شهرستان گچساران به شهرستان سبز در زمینه گازرسانی به تمام مناطق و همچنین بهسازی راهها و جاده‌ها از پروژه های انجام شده در دولت تدبیر و امید است.

خادمی به دیگر پروژه های دولت تدبیر و امید در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: ساخت چندین بیمارستان در شهرستان گچساران و در زمانی که دولت شرایط مالی خوبی ندارد کار بسیار بزرگی است.

وی به کسانی که قضاوت غلط نسبت به این دولت دارند گفت: کسانی که قضاوت غلط می‌کنند در آخر خودشان متضرر خواهند شد و ما انتظار داریم تعریف و تمجیدهای بی‌جا از دولت نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استخدامی‌های موجود اشاره و اذعان کرد: در دولت قبل ۵ درصد سهمیه هر مدیرکلی بوده که می‌توانسته نیرو استخدام کند اما من به عنوان یک استاندار هنوز نتوانسته‌ام یک نفر را استخدام کنم.

خادمی ادامه داد: رسانه‌ها باید به عنوان نظارت در جلسات حضور داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد این نگاه وجود ندارد که مدیری یک نگاه ویژه‌ای به یک منطقه خاصی داشته باشد و این نگاه، نگاه غلطی است و اگر یک منطقه بهتر می‌تواند رشد کند باید همه تلاش کنند.

خادمی ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان‌ها بر اساس الگو در بین شهرستان‌های استان تقسیم خواهد شد.

وی به تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تغییر مدیران یک موضوع طبیعی است و یک مدیر بعد از چند سال باید تعویض شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل نفت از اهمیت خاصی برخوردار است و نفت در شهرستان گچساران مسئولیت اجتماعی دارد، ادامه داد: هرچند که پیوند نفت و اقتصاد استان قطع شده است اما می‌توان نفت را در شهرستان گچساران در زمینه قطعه‌سازی، پروژه سازی خاص و دیگر پروژه‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: نفت در مقابل مردم گچساران مسئولیت اجتماعی دارد و باید به مسئولیت خود عمل کند و ما هم خود را در مجموعه استان موظف به همکاری با ایشان می دانیم.

خادمی گفت: مسئولیت اجتماعی در شرکتهای بزرگ یک علم تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: از شرکت نفت نباید فقط برای استخدام نگهبان استفاده کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president