آوای جنوب

داریوش یزدی: وضعیت چمن استادیوم نفت برای ادامه فصل نگران‌کننده است

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: وضعیت چمن استادیوم نفت برای ادامه فصل نگران کننده و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود.

آوای جنوب؛

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران افزود : با توجه به سرمای هوا و در پیش بودن فصل زمستان که قطعا در هفته های آینده روزهای بارانی بیشتری را شاهد خواهیم بود و با وجود این شرایط زمین چمن شماره ۱ استادیوم نفت وضعیت نگران کننده‌ای دارد.

یزدی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته با دستور مدیرعامل وقت مبنی بر رفع نواقص زمین چمن مصنوعی شهید بشارت گچساران دستوراتی صادر شده تا تمرینات و برخی دیدارهای تیم نفت گچساران در این زمین چمن انجام شود اما متاسفانه هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی اذعان کرد: در طی بیست روز گذشته از زمین چمن شماره یک استادیوم شهدای نفت استفاده نکرده‌ایم و قرار شد باشگاه تمهیداتی را در نظر بگیرد که ورزشگاه شهدای نفت را آماده بازی‌های آینده ما در فصل جاری لیگ دو و جام حذفی کنند.

یزدی بیان کرد: همچنین طبق صحبت‌های انجام شده قرار بود دیدار این هفته تیم ما مقابل شهر باران در زمین چمن مصنوعی شهید بشارت گچساران انجام شود اما علیرغم این صحبت‌ها تمهیدات لازم برای انجام بازی در زمین چمن مصنوعی مهیا نشد.

سرمربی فوتبال نفت گچساران ابراز کرد: در حالیکه قرار بود در مقابل شهر باران بازهم در استادیوم نفت به مصاف تیم حریف برویم خوشبختانه تیم شهر باران حاضر نشد تا چمن ورزشگاه حداقل مقداری استراحت داشته باشد.

یزدی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه با کمک سایر ارگان‌های شرکت نفت و گاز گچساران هرچه زودتر و با جدیت بیشتر پیگیر وضعیت نامطلوب زمین چمن استادیوم شهدای نفت شوند تا تیم نفت و گاز بتواند بدون دغدغه و با آرامش بیشتر در زمین چمن خود باشگاه تمرین کند و مهیای رقابتهای سخت و فشرده جام حذفی و لیگ دسته دو شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president