آوای جنوب

مهدی پاشازاده: فقط به عنوان نفر اول می‌توانم در استقلال تهران کار کنم/ من می‌دانم طرفداران از من چه می‌خواهند

من پله‌ها را یکی یکی طی کرده‌ام و بالاخره من یک روز سرمربی استقلال تهران خواهم شد

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

این روزها استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال کشور نتایج خوبی را کسب نمی‌کند.

تیمی که امسال با جذب ستاره‌های سطح اول فوتبال کشور و گردآوری جمعی از بهترین‌ها می‌رفت تا بتواند جایگاه خود را در جدول لیگ برتر به رخ بکشد اما شاهد آن هستیم که این تیم پرطرفدار نتایج خوبی را به دست نمی‌آورد و این نتایج موجب ناراحتی هوادارانی شده است که با پیروزی‌های این تیم خندان هستند و با شکست‌هایش گریان.

علیرضا منصوریان هنوز نتوانسته از ستاره‌هایش بازی زیبا بگیرد.

براین اساس گفت‌وگویی با مهدی پاشازاده از ستاره‌های سابق تیم ملی و استقلال تهران داشته‌ایم.

مهدی پاشازاده در خصوص وضعیت این روزهای استقلال تهران گفت: متأسفانه نتیجه‌ای که استقلال در مقابل تراکتورسازی گرفت نتیجه خوبی نبود.

وی ادامه داد: استقلال در حالی که یک بر صفر جلو بود در تهران و جلوی هواداران خود نتیجه را به تراکتورسازی تبریز واگذار کرد و این کار را بدتر کرد.

سرمربی جوان این روزهای فوتبال ایران که نقش بی‌بدیلی در راه یافتن ایران به جام جهانی داشته است، اظهار کرد: این روزها استقلال خوب بازی نمی‌کند و اگر حداقل با بازی زیبا و خوب هم نتیجه را واگذار می‌کرد، تفاوت داشت و هواداران راضی بودند.

وی افزود: هوادار استقلال نوع بازی خوب و بد را به خوبی تشخیص می‌دهد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در لیگ دسته دوم فوتبال صاحب رکورد است و توانسته چهار تیم را به لیگ دسته اول بیاورد، بیان کرد: نوع گل خوردن استقلال خوب نبود و با بازی‌هایی که این تیم به نمایش گذاشته، مشکلات بدی گریبانگیر این تیم شده است.

وی در خصوص اینکه چرا استقلال با داشتن این همه بازیکن خوب، بازی تماشاگرپسندی به نمایش نمی‌گذارد گفت: من به دلیل اینکه در تیم نیستم نمی‌توانم اظهارنظر کنم که مشکل این تیم چیست.

پاشازاده در پاسخ به این سؤال که به اعتقاد بسیاری کمک‌های منصوریان نمی‌توانند در تیم بزرگی مثل استقلال کار کنند، تبیین کرد: به اعتقاد من ۸۰ درصد هدایت تیم در دست سرمربی است و این سرمربی است که رهبر و تمام‌کننده است و در خیلی مواقع این رهبر است که جور بقیه را نیز باید بکشد، بنابراین باید در تیم بود و ایرادها را از نزدیک مشاهده کرد.

پاشازاده ادامه داد: از بیرون نمی‌توان مشکلات تیم بزرگی مانند استقلال را مشاهده کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این وضعیت حاضر هستید به این تیم کمک کنید، خاطرنشان کرد: قبلا نیز گفته‌ام گنجاندن دو سلطان در یک مجموعه نمی‌شود.

پاشازاده توضیح داد: من فقط به عنوان نفر اول می‌توانم در استقلال تهران کار و به این تیم کمک کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر از سوی مدیران باشگاه به شما پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال را بدهند می‌پذیرید، گفت: باید اول ببینم باشگاه چه خواسته‌ و انتظاراتی از من دارد.

پاشازاده عنوان کرد: اینگونه نیست که من در این فکر باشم که اگر پیشنهادی به من شد سریع جواب مثبت بدهم و قبول کنم، چراکه من می‌دانم طرفدار استقلال از من به عنوان سرمربی چه می‌خواهد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: من پله‌ها را یکی یکی طی کرده‌ام و بالاخره من یک روز سرمربی استقلال تهران خواهم شد اما دوست ندارم به گونه‌ای باشد که فقط باری به هر جهت به استقلال بروم.

وی با اشاره به اینکه می‌دانم طرفداران از من چه می‌خواهند، متذکر شد: طرفدار استقلال از من بازی زیبا می‌خواهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president