آوای جنوب

سردار غیب پرور:موضعم درباره فتنه تغییری نکرده است/ سران فتنه نجس سیاسی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنده قبلا سران فتنه را نجس سیاسی خوانده‌ام اکنون هم بر روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند.

آوای جنوب؛

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۵ سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به موضع گیری های رسانه های معاند و ضد انقلاب پس از انتصاب وی به ریاست سازمان بسیج گفت: موضع من در برابر فتنه و سران فتنه همان صحبت هایی که قبلا انجام داده ام است و هیچ تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: بنده قبلا سران فتنه را نجس سیاسی خوانده ام اکنون هم بر روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند مگر این که یک زمانی بیایند درساحت ملت و رهبری معظم انقلاب توبه کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: موضع بنده در این خصوص کاملا روشن است، یکی از افتخارات ما این است که در ماجرای فتنه شفاف عمل کردیم و حضرت آقا می فرمایند: «پاسداری غیر محافظه کارانه» و ما باید به این دستور رهبری عمل کنیم.

سردار غیب پرور در پایان گفت: من در صیانت از انقلاب به هیچ وجه اهل مماشات نیستم؛ رسانه ها و سایت های معاند و ضد انقلاب هم هرچه می خواهند بگویند و بنویسند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president