آوای جنوب

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران:

خواستار لغو محرومیت‌ تماشاگران تیم واترپلو نفت و گاز گچساران هستیم

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران در دیدار با نایب رئیس فدراسیون شنا گفت: خواستار لغو محرومیت‌ تماشاگران تیم واترپلو نفت و گاز گچساران هستیم.

آوای جنوب؛

ابوالحسن غلامی در دیدار با نایب رئیس فدراسیون شنا با ابراز نگرانی از اتفاقات رخ داده در بازی واترپلو دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه و همچنین رای کمیته انضباطی فدراسیون شنا در این خصوص اظهار کرد: تیم نفت و گاز گچساران با ارائه یک بازی خوب مقابل نفت امیدیه شایستگی برد در این بازی را داشت.

غلامی تصریح کرد: توقف بازی توسط کادر فنی تیم واترپلو امیدیه و اتفاقات حاشیه ای آن از نظر اخلاقی با اصول ورزش نفت سازگاری نداشت.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران افزود: اهانت‌های بازیکن نفت امیدیه به داور مسابقه موجب شد تا این داور به نشانه اعتراض لباس داوری را از تن درآورده و محل مسابقه را ترک کند.

غلامی اذعان کرد: حواشی رخ داده در بازی واترپلو نفت گچساران و امیدیه برای مسوولان ورزش نفت توجیهی ندارد و این اتفاقات برای دو تیم از خانواده نفت نگران کننده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم رای کمیته انضباطی در خصوص محرومیت از حضور تماشاچیان برای نفت و گاز گچساران لغو شود افزود: باشگاه نفت و گاز گچساران همواره تابع قوانین فدراسیون شنا و کمیته انضباطی بوده است.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران در این نشست خواستار لغو محرومیت‌های تیم واترپلو نفت و گاز گچساران شد.

به گزارش فارس، در دیدار هفته چهارم لیگ برتر واترپلو بدلیل اعتراض سرمربی تیم امیدیه و اهانت برخی از بازیکنان این تیم دقایقی بازی به حاشیه رفت، و با رای قاطع کمیته انضباطی فدراسیون شنا، تیم نفت و گاز گچساران یک جلسه از حضور تماشاچی محروم شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president