آوای جنوب

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص بازی نفت گچساران و زاگرس یاسوج صادر کرد

فوتبالآوای جنوب؛

بر اساس اعلام این گزارش از سوی فدراسیون فوتبال،
*دیدار تیم های کیمیا فرآیند تهران و برق جدید شیراز برگزار شد و از سوی وحید رضایی- سرپرست تیم برق شیراز تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به توبیخ کتبی محکوم شد.
عباس کیاسی- مربی تیم کیمیا فرآیند تهران به دلیل شرکت در درگیری که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
تیم کیمیا فرآیند تهران به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*مسابقه تیمهای هف سمنان و شهرداری بوکان انجام و پیمان پور صادقی- بازیکن تیم هف سمنان پس از پایان بازی مرتکب رفتار زننده با داور بازی و اهانت و فحاشی شد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
مرتضی دهرویه- مربی تیم هف سمنان نیز به دلیل رفتار زننده و فحاشی به داور در پایان مسابقه نیز به سه جلسه از همراهی تیم خود محکوم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم هف سمنان نیز به دلیل فحاشی و پرتاب بطری از سوی تماشاگرانش به داور بازی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
*در دیدار تیم های شهرداری همدان و هف سمنان ، کاوه پاشایی- سرپرست تیم هف سمنان به دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی از مسابقه اخراج شد. وی به توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.
تیم شهرداری همدان نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
*عبدالصمد سالک زمانی- سرمربی تیم بادران تهران به خاطر اعتراض مکرر به داور بازی در دیدار تیمش با داماش گیلان، به تذکر کتبی محکوم شد.
* مسابقه تیم های نماینده یاسوج و نفت و گاز گچساران برگزار شد. تیم نماینده یاسوج به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به تصمیمات داوری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین این تیم به دلیل پرتاب سنگ و اشیا به کمک داور با جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی محکوم شد.
آرای فوق قطعی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president