آوای جنوب

آسمان لیگ برتر هندبال، آبی نفتی شد

هندبالهفته چهارم لیگ برتر هندبال با تداوم صدرنشینی نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

آوای جنوب؛
هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان دیروز جمعه ١٢ آذر با برگزری سه دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی دیروز، تیم نفت و گاز گچساران، مس کرمان را شکست داد تا با ٨ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

در این دیدار که بعد ازظهر دیروز در سالن پدخندق شهرستان دوگنبدان برگزار شد، نفت و گاز گچساران ابتدا با گلزنی بازیکنانش از حریف پیش افتاد و اجازه خودنمایی به تیم مهمان نداد. در حالی که بازی با اختلاف یک گل برتری بسود نفت گچساران در حال پیگیری بود در دقایق پایانی نیمه اول تیم نفت گچساران از فرصت ها بخوبی استفاده کرد تا در پایان نیمه نخست، ١٣ بر ١٠ برنده به رختکن برود.
در نیمه دوم و در ۵ دقیقه ابتدایی دو تیم بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و اختلاف سه گل برتری بسود نفتی ها بود اما تیم مس کرمان با آوردن دروازبان دوم خود توانست مانع گلزنی تیم نفت و گاز شود. کرمانی‌ها در ادامه با چند حمله موفق نه تنها بازی را به تساوی کشاندند بلکه با دو گل برتری از میزبان خود پیش افتادند. در حالی‌که کنترل بازی از دست آبی پوشان نفت گچساران خارج شده بود مهران کیخایی درخواست وقت استراحت کرد تا ابتکار عمل را از مسی‌ها بگیرد.
در دقایق پایانی، میزبان با حمایت حداکثری هواداران پرشور خود توانست بازی را به تساوی بکشاند و در ادامه با حملات موفق دروازه حریف کرمانی را ٢ بار دیگر فرو بریزد تا با نتیجه ٢۶ بر ٢۴ از حریف خود پیشی بگیرند.
در واپسین لحظات تیم مس کرمان توانست با گلزنی اختلاف را به حداقل برساند اما بازیکنان پرتلاش نفت گچساران بازی را در ٣٠ ثانیه انتهای بازی اداره کردند تا تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه ٢۶ بر ٢۵ پیروز این دیدار شود.

حضور داریوش یزدی و فوتبالی‌ها در سالن هندبال
داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بهمراه کادرفنی تیم خود با حضور در سالن مسابقه به حمایت از تیم هندبال نفت پرداختند. به این ترتیب تیم نفت و گاز گچساران در پایان هفته چهارم با کسب چهار پیروزی پیاپی و با ٨ امتیاز همچنان در صدرجدول رده بندی باقی ماند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president