آوای جنوب

کشف ۸۴۰۰ قرص‌ روانگردان و مخدر و دستگیری ۵قاچاقچی در گچساران+جزییات

پلیسفرمانده انتظامی گچساران از کشف ۸۴۰۰ عدد قرص مخدر و روانگردان در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در پی کسب اخبار مبنی بر اینکه باندی به صورت عمده مبادرت به حمل و فروش قرص‌های روان‌گردان و غیرمجاز می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری۱۲ شهری این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران موفق شدند، در یک عملیات غافلگیرانه قاچاقچیان را در حین انتقال قرص‌های روان‌گردان شناسایی و پس از یک رشته عملیات تعقیب و گریز دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی خودرو تعداد ۷۳۰۰عدد قرص روانگردان کشف شد و متهمین به همراه خودرو و قرص‌های مکشوفه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

موسوی تصریح کرد: همچنین مامورین کلانتری ۱۲ شهری با شناسایی ۲نفر از عاملین فروش قرص‌های رونگردان که با اجاره یک باب منزل مسکونی مجردی در محله کیامرثی اقدام به نگهداری و فروش قرص‌های روانگردان و سایر مواد مخدر می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اذعان کرد: طی بازرسی انجام شده تعداد یک هزار و۸۳ عدد قرص مخدر و ۱۵۰ سی‌سی شربت متادون و همچنین مقدار ۶ گرم شیره تریاک و ۱۵ گرم سوخته تریاک کشف و متهمان را به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی داده شد.

موسوی خاطرنشان ساخت: در این راستا ۵ قاچاقچی در دوعملیات جداگانه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president