آوای جنوب

مصدومیت ۸ نفر در واژگونی خودروی پژو در محور یاسوج ـ سپیدار

حادثهمسؤول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۸ نفر در واژگونی خودرو پژو در محور یاسوج ـ سپیدار خبر داد و گفت: حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

آوای جنوب؛

صادق حیدری‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حادثه واژگونی پژو پارس در محور یاسوج ـ سپیدار اظهار کرد: عصر امروز و طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور یاسوج ـ سپیدار بلافاصله تکنسین اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ سپیدار و دشتروم به مصدومان این حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه به محض وقوع حادثه بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای سپیدار به محل موردنظر فرا خوانده شد، افزود: تکنسین‌های این پایگاه امدادرسان در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین هشت مصدوم که چهار خانم، سه کودک خردسال و یک آقا بودند رساندند و پس از اقدامات اولیه درمانی درخواست آمبولانس کمکی کردند که پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دشت‌روم جهت همکاری به محل اعزام شد.

حیدری‌زاده تصریح کرد: تمام مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند که حال یک نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president