آوای جنوب

تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد و التهاب در فضای مجازی/ پاسخگوی این بی‌تدبیری کیست

واتس آپبا نظری گذرا به فضای مجازی در خواهیم یافت که بی‌تدبیری عده‌ای خاص موجب ایجاد فضای ملتهب در فضای مجازی و ناسزاگویی و جبهه‌گیری جوانان مقابل یکدیگر شده است.

آوای جنوب؛

در حالی که بسیاری از مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان پابرجاست و بسیاری از پروژه‌های عمرانی در این استان ناتمام و زخمی مانده‌اند این روزها شاهد التهاب در فضای استان به دلیل یک بی‌تدبیری از سوی افرادی خاص هستیم.

افرادی که نه به توسعه استان بلکه به ارتقای جایگاه خود می‌اندیشند و این روزها موجب شده‌اند تا همه دست از زندگی شسته و تنها یک موضوع فرعی و بی‌اهمیت را در دستور کار خود قرار دهند.

مدعان این طرح جنجالی باید خودشان سری به فضا مجازی بزنند و از تفرقه‌ای که در استان ایجاد کرده‌اند اظهار شرمساری کنند.

این روزها فضای مجازی استان لخت و عریان جولانگاه ناسزاگویی افراد به یکدیگر شده است که دشمنی و عداوت از فحوای این نوشته‌ها موج می‌زند.

دعوای گرمسیری و سردسیری به اوج خود رسیده و برادری‌ها در استان خدشه‌دار شده است.

در هنگامه‌ای که به فرموده مقام معظم رهبری در کشور نباید فضای دو قطبی وجود داشته باشد افرادی به دلایل شخصی این موضوع انحرافی را پیش کشیده‌اند که باید جوابگوی عواقب احتمالی آن هم باشند.

برخی متأسفانه بعد از پیام راهگشای نماینده ولی‌فقیه در استان هنوز بر طبل تغییر نام استان می‌کوبند و دوباره خاطره جدایی برخی از نقاط استان که در سال‌های گذشته بر طبل آن کوبیده می‌شد را زنده کردند.

هنوز نشنیده‌ایم که دستگاهی نظارتی در استان از بانیان این موضوع انحرافی خواستار پاسخگویی شده باشند که ادامه چنین روندی استان را تا مرز فروپاشی پیش می‌برد.

 دست‌ رسانه برای انتشار برخی از چت‌ها و پیامک‌ها بسته است تا انتشار آن به بانیان این طرح بفهمانیم که استان را دچار تفرقه و اختلاف کرده‌اند.

گروه‌هایی که در فضای مجازی ایجاد شده‌اند توهین و ناسزا و بدگویی به افراد و همچنین به مناطق مختلف استان را سرلوحه قرار داده‌اند و خدا می‌داند که اگر این افراد به غیر از فضای مجازی به صورت رو در رو مقابل هم بودند چگونه رفتاری از خود نشان می‌دادند.

معتقدیم که ادامه چنین روندی به خیر و صلاح استان نیست و با کمال تأسف نظاره‌گریم که دستگاه‌های فرهنگی برای تلطیف فضا هیچ برنامه‌ای ندارند و دست روی دست گذاشته و نظاره‌گر توهین‌ها و ناسزا‌ها و گسترش دامنه اختلافات هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president