آوای جنوب

داریوش یزدی: مطمئن هستم در نهایت این گروه متضرر خواهد شد/چاره‌ای به جز تن دادن به برنامه‌های غلط فدراسیون نداریم

یزدیسرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: نفت گچساران از بی‌برنامگی فدراسیون فوتبال در انجام بازی‌ها ضربه می‌خورد.

آوای چنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص بازی روز پنج‌شنبه نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه اظهار کرد: در گروه نفت و گاز گچساران در حال‌ حاضر ۷ تیم مدعی صعود هستند.

وی ادامه داد: امیدیه نیز به عنوان یکی از تیم‌های خوب این گروه از تیم‌های مدعی در لیگ است.

سرمربی نفت گچساران افزود: مجموعه کادر فنی نفت و گاز گچساران روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت امیدیه که آشنایی خوبی روی آن داریم در این یک هفته کار کرده‌ است.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یک آمادگی و همبستگی کامل میان بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی برای کسب ۳ امتیاز به امیدیه خواهد رفت.

یزدی تاکید کرد: تیم نفت گچساران به این ۳ امتیاز نیاز دارد و این ۳ امتیاز می‌تواند در ادامه مسابقات خیلی به ما کمک کند و از این رو با تلاش بازیکنان برای شکست نفت امیدیه، به امیدیه خواهیم رفت.

سرمربی نفت گچساران خاطرنشان ساخت: در حالی که ما دو بازی دیگر تا نیم فصل در گروه خودمان داریم اما گروه‌های دیگر تا آن زمانی که ما در گروهمان به نیم فصل می‌رسیم در گروهشان دو بازی از دور برگشت خود را هم انجام داده‌اند.

یزدی اذعان کرد: این بی‌برنامگی نتیجه بی‌ثباتی و بی‌برنامگی در فوتبال است.

وی عنوان کرد: مطمئن هستم در نهایت این گروه متضرر خواهد شد ولی چاره‌ای به جز تن دادن به برنامه‌های غلط فدراسیون نداریم.

یزدی با گلایه از فدراسیون گفت: متاسفانه مشاهده می‌کنیم فدراسیون فوتبال کارهایی را انجام می‌دهد که عدالت محوری در آن وجود ندارد.

وی ابراز داشت: برگزاری مسابقه نفت و گاز گچساران با برق شیراز با یک روز تاخیر آن هم به درخواست تیم حریف از جمله بی‌عدالتی‌های فدراسیون فوتبال در مسابقات است.

یزدی گفت: این بی‌عدالتی برای تیم‌هایی که با برنامه هستند اصلا شرایط خوبی نیست و آنها متضرر خواهند شد.

وی ادامه داد: البته من فکر می‌کنم چون در فدراسیون برنامه جدی وجود ندارد خودشان کاری به برنامه ندارند و این مسأله باعث می‌شود که ما متضرر شویم.

سرمربی نفت گچساران بیان کرد: وظیفه من این است که مدیریت کنم و تیم را آماده نگه داریم که همه تلاش خود را در این راه انجام می‌دهیم.photo_2016-11-29_17-45-13 photo_2016-11-29_17-45-30 photo_2016-11-29_17-45-25 photo_2016-11-29_17-45-18

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president