آوای جنوب

با دستور مهندس عالیپور / ستاد بزرگداشت شهدای حله در مناطق نفتخیزجنوب آغاز به کار کرد

183a8cbf-5e7c-4be8-b086-0762e85ce687_20161119_160541نشست هم اندیشی پیرامون چگونگی رسیدگی به امور بازماندگان و هماهنگی تشییع و تدفین و بزرگداشت شهدای حله، عصر روز دوشنبه ۸ آبان به ریاست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، برگزار شد.

آوای جنوب؛
در ابتدای این نشست که به پیشنهاد قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در خوزستان تشکیل شد، مهندس بیژن عالی پور با تسلیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) شهادت یکی از همکاران و جمعی از همسران و بستگان کارکنان را در منطقه حله عراق تسلیت گفته و این ضایعه را موجب تاثر و تالم خانواده بزرگ نفت برشمرد.
مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب با اشاره به شوک وارده به خانواده و فرزندان این شهدا بر ارتباط مستمر و رسیدگی جدی به امورات بازماندگان تاکید کرد.
در این نشست آیت الله حیدری رییس قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در خوزستان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی مرتبط با شهدای حله گفت: با توجه به تعدد شهدای منسوب به خانواده نفت، هماهنگی و مشارکت مناطق نفتخیزجنوب و مدیریت های ذی ربط در برگزاری مراسم باشکوه تشییع و بزرگداشت شهدا ضروری است.
در ادامه این نشست مهندس پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون با اشاره به قطعی شدن شهادت یکی از همکاران به همراه همسر و دو تن از اعضای خانواده ایشان، گزارشی از وضعیت انتقال پیکر شهدا و برگزاری مراسم ختم آنان در روز جمعه خبر داد.
در پایان این نشست “ستاد رسیدگی به امور بازماندگان و هماهنگی بزرگداشت شهدای نفت در حله” به دستور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب تشکیل و مقرر شد این ستاد با محوریت امورایثارگران و عضویت روابط عمومی، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، عملیات غیر صنعتی، ترابری و پشتیبانی نفت و حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان، تشکیل و بی درنگ کار خود را آغاز کند. سرکشی به خانواده های داغدار ، هماهنگی و همکاری با بنیاد شهید و نهادهای ذی ربط، حضور منسجم در مراسم تشییع شهدا و فراهم نمودن تمهیدات برگزاری مراسم بزرگداشت ویژه شهدای نفت به عنوان مهمترین وظایف این ستاد تعیین شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president