آوای جنوب

از خوش‌‌شانسی مدیرکل ورزش تا تشویق ۸۰ دقیقه‌ای‌ خانم‌ها در بازی سپاهان یاسوج و فولاد خوزستان + تصاویر

13950905000684_photolدیدار تیم‌های سپاهان یاسوج و فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان حاشیه‌هایی داشت از جمله تشویق‌ خانم‌ها که ۸۰ دقیقه بی‌امان تیم سپاهان را تشویق کردند.

 آوای جنوب

عصر امروز دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان یاسوج و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان برگزار شد.

این دیدار حساس که رقابت میان تیم اول و دوم جدول بود حاشیه‌هایی داشت که از جمله حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش استان در رختکن تیم سپاهان در بین دو نیمه بود.

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در بین دو نیمه با روحیه دادن به تیم سپاهان گفت: از این پس بازی تیم‌های سپاهان در لیگ برتر نونهالان و همچنین بازی تیم زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در بین دو نیمه به بازیکنان تیم سپاهان قول داد که اگر پیروز از این میدان خارج شوند به هر کدام یک میلیون تومان پاداش خواهد داد که چنین نشد و بازی با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید و به نوعی مدیرکل ورزش شانس آورد.

در بین دو نیمه خداداد افشاریان داور بین‌المللی سابق کشور به بازیکنان سپاهان گفت: ۳۰ سال است که در فوتبال هستم و امروز و در نیمه اول بازی بهترین فوتبال عمرم را از سوی شما دیدم.

به گزارش فارس تعدادی از خانم‌ها که از خانواده‌های بازیکنان تیم فوتبال سپاهان یاسوج بودند، ۸۰ دقیقه تمام و بدون وقفه بازیکنان تیم سپاهان را تشویق کردند که در نوع خود بسیار جالب توجه بود«بازی نونهالان ۸۰ دقیقه‌ای است».

پس از پایان بازی مهدی معصومی سرمربی تیم فوتبال سپاهان یاسوج به شدت به داور بازی اعتراض کرد که با وساطت خداداد افشاریان این موضوع هم ختم به خیر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قول کمک ۱۰ میلیون تومانی را هم به این تیم داد تا بتوان در ادامه رقابت‌ها نتایج بهتری کسب کند.

همچنین مدیرکل ورزش استان در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان با فریاد یا امام رضا(ع) شرکت کرد.

انتهای پیام/۲۵۷۱/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president