آوای جنوب

فردا در گچساران / اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران با حضور سردار مقدسی

هاشمیمسئول روابط عمومی سپاه گچساران گفت: با حضور سردار مقدسی اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

سیدسجادهاشمی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در خصوص اهمیت سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و بسیجیان اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند امروز سرافرازی ایران و اقتدار کشور ما در جهان و منطقه به واسطه وجود همین رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های بسیجیان است.

وی ادامه داد: امروز آثار دوراندیشی امام راحل ما در ۵ آذر با تشکیل بسیج نه‌تنها در کشور ما بلکه به سراسر کشورهای مظلوم دنیا صادر شده است.

هاشمی با بیان اینکه امروز نیز فرزندان همان نسل دیروز در دفاع از حرمین ثابت‌قدم و استوار ایستاده‌اند گفت: امروز نسل چهارم انقلاب در زیر چتر ولایت گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند.

مسئول روابط عمومی بسیج سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان همیشه برای یک بسیجی و سرباز ولایت فصل‌الخطاب است گفت: امروز پیشرفت‌های ما در کشور در تمامی عرصه‌ها مرهون نصایح پیامبرگونه ولی‌امر مسلمین است.

هاشمی افزود: برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران تحت عنوان «همایش بزرگ بسیجیان مدافعان حرم» از اهم برنامه‌های بسیج در شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش روز جمعه رأس ساعت ۹ صبح در سالن پدخندق گچساران برگزار می‌گردد.

هاشمی تصریح کرد: سخنران ویژه این همایش سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی خانواده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو هییت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president