آوای جنوب

بزرگواری: نامه رئیس‌جمهور در حمایت از مطهری رویکرد انتخاباتی داشت/ کاش برای معلمان بی‌نوا دست به قلم می‌شدند

بزرگوارینماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رئیس‌جمهور در حمایت از مطهری رویکرد انتخاباتی داشت.

آوای جنوب

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به چرخش‌هایی که برخی افراد از نظر مشی سیاسی داشته‌اند اظهار کرد: این چرخش‌ها موجب برخی سوء استفاده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در فتنه ۷۸ یک موضع داشتند و ۱۰ سال بعد در فتنه ۸۸ موضعی دیگر اتخاذ کرده‌اند افزود: این‌گونه افراد برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تاریخ مصرف دارند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گریزی به نامه رئیس‌جمهور در خصوص علی مطهری زد و گفت: وقتی رئیس‌جمهور محترم برای کارهای مهم و اساسی در کشور و مشکلاتی که اکنون به وضوح مشاهده و احساس می‌شود نامه‌نگاری نمی‌کند نیاز به تجزیه و تحلیل دارد.

وی بیان کرد: وقتی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نامه‌نگاری از سوی رئیس‌جمهور خطاب به وزرا نمی‌بینیم و از آن سو برای فردی مثل علی مطهری نامه‌نگاری می‌شود پی به دلیل این نامه‌نگاری خواهیم برد.

بزرگواری به انتخاباتی بودن این نامه اشاره کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور در دمادم انتخابات برای به دست آوردن دل برخی جریانات سیاسی دست به قلم می‌شوند که شاید مورد خوشایند سیاسیون قرار گیرد.

وی به مشکلاتی مانند فساد ۸ هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: کاش رئیس‌جمهور محترم برای معلمان بی‌نوا دست به قلم می‌شدند و نامه‌نگاری می‌کردند.

بزرگواری در ادامه با اشاره به شخصیت علی مطهری گفت: باید به حرف امام مراجعه کنیم که می‌فرمایند وقتی دشمن از شما تعریف می‌کند باید بدانید که مشکلی وجود دارد.

وی گفت: لذا وقتی رادیو آمریکا و اسرائیل از ما تعریف و تمجید می‌کنند شک نداشته باشیم که دچار مشکل شده‌ایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president