آوای جنوب

تجلیل باشگاه نفت از فرماندهان بسیجی و جانبازان در بین دو نیمه بازی نفت گچساران و برق شیراز

13950904000690_photoaبه مناسبت هفته بسیج از فرماندهان بسیجی و جانبازان در بین دو نیمه بازی نفت گچساران و برق شیراز تجلیل شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز باشگاه نفت و گاز گچساران در بین دو نیمه بازی نفت گچساران و برق نوین شیراز به مناسبت هفته بسیج از فرماندهان و جانباز ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کردند.

در این مراسم که با حضور هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران نورایی‌نسب، دیبا فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران و سلیمان خاکی جانباز ۷۰ درصد به مناسبت هفته بسیج تجلیل شد.

در ادامه این مراسم ابوالحسن غلامی اظهار کرد: یاد شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را باید زنده نگه بداریم.

رئیس ورزش‌های قهرمانی نفت گچساران با بیان اینکه نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین مردان و بزرگترین نهاد استف افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پربرکتی است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت را می‌دهد.

غلامی در ادامه با بیان اینکه تفکر بسیجی امروزه گره‌گشای بسیاری از مسائل کشورهای اسلامی است، افزود: تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است و پاسداشت بسیجیان تضمین‌کننده آینده ایران اسلامی است.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان نیاز به تجلیل ما ندارند و ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان در جامعه نیازمندیم.

غلامی با بیان اینکه خدا را شاکریم که رویش‌های بسیج همچنان پرثمر و پربرکت است، افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام در روز ۵ آذر سال ۵۸ نشان از درایت و اندیشه امام راحل دارد.

غلامی افزود: بسیجیان در یک نهاد مقتدرانه در حفاظت و حراست از کشور به صورت شبانه‌روز در همه جای کشور نقش بسزایی دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president