آوای جنوب

امیدواری هواداران نفت گچساران در کیش و مات کردن برق شیراز/پسران نفتی فردا در انتظار هواداران

یزدی، حبیب خدریان را با فولاد نوین، پور موسوی با استقلال خوزستان و نعیم سعداوی را با فولاد خوزستان از سر راه خود برداشت تا یکبار دیگر هم خود را به فوتبال جنوب به اثبات برساند و هم کارنامه خود را در جنوب به عنوان مربی کاربلد معرفی کند

فوتبالهواداران نفت گچساران که این روزها تیمشان حال و هوای بهاری دارد برای صدرنشینی در لیگ فوتبال کشور با شکست برق نوین شیراز بی‌تابی می‌کنند.

 آوای جنوب/ سمیرا نصاری

از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا دو تیم نفت و گاز گچساران و برق شیراز در هفته دوازدهم به میدان ‌می‌روند.

جدال دو تیم صدر جدول که این روزها مدعی هستند زیبا و دیدنی خواهد بود.

نفت و گاز گچساران در حالی به مصاف برق شیراز می‌رود که در هفته گذشته موفق شده است فولاد خوزستان را حذف کند و این در حالیست که برق شیراز در همان روز از جام حذفی کنار رفته است.

 

 

نفت این روزها تیمی شده است که هر تیمی چه در لیگ دو و چه در لیگ برتر روبروی این تیم با انگیزه ظاهر می‌شوند و باید مراقب برق شیراز باشد و اسیر غرور نشود.

تیمی که توانست قشقایی شیراز، تیمی که پرسپولیس را حذف کرده بود شکست دهد یا حذف قهرمان لیگ برتر کشور یعنی استقلال خوزستان و در ادامه فولاد خوزستان را حذف کند این روزها برای شکست دادن حریفان خود لحظه شماری می‌کند.

بی‌شک هر حریفی دوست دارد تا نفت را شکست دهد و با حذف نفت ادعا کند که تیمی مدعی را شکست داده است.

تیم نفت که امسال از مربی با هوش و خوش فکری بر روی نیمکت خود بهره می‌برد برای همه تیم‌ها خطرناک شده است.

داریوش یزدی این روزها با بازیکنانش در جام حذفی و لیگ کشور همانند مهره‌های شطرنج بازی می‌کند و تا اینجا توانسته از بازی‌ها سربلند بیرون بیاید.

یزدی به مربیان هم ولایتی رحم نکرد و از دریچه‌ای دیگر گربه سیاه مربیان جنوبی نیز نام گرفته چرا که توانسته فولاد و استقلال خوزستان ار از جام حذفی کیش و مات کند.

 

 

یزدی، حبیب خدریان را با فولاد نوین، پور موسوی با استقلال خوزستان و نعیم سعداوی را با فولاد خوزستان از سر راه خود برداشت تا یکبار دیگر هم خود را به فوتبال جنوب به اثبات برساند و هم کارنامه خود را در جنوب به عنوان مربی کاربلد معرفی کند.

او با میدان دادن به جوانی ۲۱ ساله در درون دروازه به جای زرین ساعد دروازه‌بان سابق استقلال خوزستان نشان داد که به جوانان اعتماد دارد.

هر چند از وضعیت بد چمن ورزشگاه نفت گچساران گلایه‌مند است،اما تنها چیزی که می‌تواند تمام مشکلات را برای او به فراموشی بسپارد حضور پرشور تماشاگران در دیدار فردای نفت گچساران است جایی که هنوز یک طرف ورزشگاه از حضور تماشاگران می‌لنگد و می‌طلبد مدیران نفت و مسئولان شهری با اتخاذ تصمیماتی جوانان و دانش‌آموزان را با راه حل‌های تشویقی به ورزشگاه بیاورند.

نیاز فوتبال تکنیکی و زیبای جنوب داشتن چمن خوب است که متاسفانه یزدی و تیمش در گچساران از آن بی‌بهره هستند.

فردا نفت در حالی در ورزشگاه گچساران میزبان برق نوین شیراز است که تا اینجای مسابقات با به ثمر رساندن ۱۹ گل و دریافت ۴ گل با تفاضل گل مثبت ۱۵ بی‌رقیب در تفاضل گل هستند.

در سوی دیگر شاگردان وحید رضایی در برق شیراز با زدن ۸ گل و دریافت تنها یک گل بهترین خط دفاع را از آن خود دارند و مشخص است که حریفی خطرناک برای نفت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president