آوای جنوب

انتظار داریوش یزدی از هواداران نفت گچساران/ برای شکست برق نوین برنامه داریم

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برای شکست برق نوین شیراز برنامه داریم.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی تیم نفت گچساران برابر برق نوین شیراز اظهار داشت: برق نوین یکی از تیم های خوب و قابل احترام گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور است و جدول مسابقات گویای این حرف ما خواهد بود.

وی ادامه داد: بازیکنان نفت و گاز گچساران در حال حاضر در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اضافه کرد: با تمرینات خوب و منظمی که بعد از دیدار با فولاد خوزستان انجام داده‌ایم آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و امیدواریم بازی زیبا و تماشاگر پسندی انجام دهیم.

یزدی بیان کرد: با آنالیزهایی که توسط کادر فنی صورت گرفته نقاط قوت و ضعف تیم برق را شناسایی کرده‌ایم و امیدواریم با راهکارهایی که در نظر داریم بتوانیم در جریان بازی بر این تیم غلبه کنیم.

سرمربی سابق استقلال اهواز عنوان کرد: از هواداران پرشور گچسارانی انتظار داریم که مثل همیشه نفت و گاز را تنها نگذارند و تیم محبوبشان را تا پایان فصل حمایت کنند.

وی توضیح داد: خوشبختانه با تلاش‌های دلسوزانه کادر پزشکی تیم، بازیکنان در وضعیت جسمی خوبی قرار دارند و به غیر از دو نفر کلیه بازیکنان را در اختیار داریم که لازم می‌دانم از کادر پزشکی نیز تقدیر کنم.

یزدی تصریح کرد: تنها نگرانی ما زمین چمن استادیم شهدای نفت گچساران است، امیدواریم مسؤولان شرکت نفت و مدیران باشگاه فکری برای این چمن کنند و حالا هم که به فصل بارندگی نزدیک شده‌ایم باید توجه ویژه‌ای به این موضوع کنند و این مهم مستلزم یک بسیج همگانی است.

وی در پایان تشریح کرد: مطمئن باشید اگر کیفیت زمین بهتر شود تیم ما روی زمین بازی‌های با کیفیت‌تری از خود ارائه خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president