آوای جنوب

بررسی راهکارهای برگزاری پروشور انتخابات شوراها و ریاست جمهوری سال آینده در گچساران

فرمانداردر نشست فرماندار گچساران با مسؤولان راهکارهای برگزاری پروشور انتخابات سال آینده در این شهرستان بررسی شد.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در سالن جلسات فرمانداری به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و با حضور کارشناسان سیاسی و انتخابات استانداری و کارکنان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار گچساران در تشریح برگزاری این جلسه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست بررسی آسیب‌ها، نواقصات و مشکلات انتخابات ادوار گذشته و آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان است.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال گذشته بدون حاشیه و حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات گفت: خوشبختانه هم مسوولان و مجموعه کارکنان و هم مردم شهرستان گچساران ثابت کرده‌اند که با تعامل و همکاری در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداشته و تلاش خواهند کرد.

رحیمی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: فرمانداری گچساران در حال آماده‌سازی مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری در سال ۹۶ است و برای توسعه زیرساخت‌های انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با توجه به نقاط ضعف و قوت انتخابات ادوار گذشته تمهیدات لازم را انجام خواهد داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر موقعیت حساس کشور و منتظر ماندن کشورهای غربی برای اقدامات مردم و دولتمردان ایران اسلامی عنوان کرد: هدف نهایی همه ما برگزاری انتخاباتی پر شور و شعور و بدون حواشی برای ادای دین به انقلاب و شهدای انقلاب است.

وی بحث آموزش را در زمینه برگزاری انتخابات از ضروریات دانست و خاطرنشان ساخت: با آموزش صحیح و اصولی تمامی عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات می‌توان به تمامی خواسته‌ها و اهداف این مانور بزرگ سیاسی که همان انتخابات سالم و بدون حاشیه است دست یافت.

رحیمی اظهار امیدواری کرد در سال ۹۶ شاهد برگزاری انتخاباتی بی‌نظیر با مشارکت حداکثری مردم در سراسر کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس در این نشست موارد سخت افزاری، نرم‌افزاری، مشکلات مربوط به هیات‌های اجرایی و سایر موراد مربوط به انتخابات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president