آوای جنوب

مدیریت‌ یک اداره‌کل در کهگیلویه و بویراحمد تحت سیطره یک منطقه و طایفه‌ای خاص!

طایفه گراییاداره‌کلی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بسیاری از مدیران آن از یک منطقه و از یک طایفه و به نوعی هم‌ولایتی آقای مدیرکل هستند.

آوای جنوب؛

یکی از دلایل محرومیت مضاعف و بیش از حد و نرم کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عدم استفاده از توانمندی و شایستگی فرزندان شایسته استان در مناصب مختلف است.

البته این اشکال تنها مربوط به این دوره نیست چرا که در دوره‌های گذشته نیز چنین بوده و هیچ تفکر سیاسی و جریانی نمی‌تواند ادعا کند که مبری از خطا بوده است.

کیست که از قوم‌گرایی و طایفه‌نوازی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر نداشته باشد و نداند که شایستگی‌ها در حاشیه قرار گرفته است.

استانی که از این درد تاریخی در رنج و عذاب است و باید جوانان اندیشمند و خلاقش همیشه در حاشیه باشد و بر عکس افرد ناتوان هم طایفه‌ای در مصدر امور قرار گیرند.

به تازگی مطلع شده‌ایم که اداره و دستگاهی در استان وجود دارد که بسیاری از مدیرانش از یک منطقه خاص و یا از یک طایفه خاص بوده و آقای مدیرکل نیز فرزندی از همان دیار است.

خوشبختانه در این موضوع پای هیچ یک از نمایندگان استان در میان نیست و منصوب شدگان وابستگی به نمایندگان سه‌گانه استان ندارند.

از رئیس شهرستان یک منطقه گرفته تا برخی از معاونین و مسؤولان دوایر مهم و ادارات این اداره‌کل از منطقه‌ای خاص منصوب شده‌اند که در نوع خود اگر نگوییم بی‌نظیر بلکه کم‌نظیر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president