آوای جنوب

حضور “تاجگردون” و “نقوی حسینی” در دانشگاه پیام نورگچساران

1_0مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران از حضور “تاجگردون” و “نقوی حسینی” در مراسم روز دانشجو در این دانشگاه خبرداد.

آوای جنوب؛

سعید عباسی آرند مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگچساران با اشاره به برنامه‎های بسیج دانشجویی این دانشگاه‎ در هفته بسیج، گفت: برگزاری تریبون آزاد با موضوع مشکلات دانشگاه،نشست های روشنگری و بصیرتی و نشست صمیمی با فرمانده نیروی انتظامی گچساران از مهم‎ترین برنامه‎های هفته بسیج در این واحد دانشگاهی است.

وی افزود: نشست بصیرتی با موضوع ازدواج، اجرای مسابقات ورزشی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، دیدار با خانواده شهداء،غبارروبی گلزار مطهرشهداء، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اردوی زیارتی مشهدمقدس ومراسم بصیرتی در خوابگاه خواهران از دیگر برنامه های هفته بسیج دردانشگاه پیام نورگچساران است.

عباسی آرند با اشاربه نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی کشورگفت:امروز بسیج جامع ترین و کاملترین نهاد مردمی است که توانسته است با تکیه بر قدرت لایزال الهی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین ،پرصلابت و با اقتدار علاوه بر ناکامی دشمنان در تمامی عرصه های نظام اسلامی نقش آفرینی کند .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگچساران اظهارکرد:امروز تفکر بسیجی سبب خودکفایی و استقلال نظام اسلامی شده است و تا زمانی که در جامعه‎ ما تفکر و فرهنگ بسیجی حکمفرما باشد هیچگاه دچار انحراف ،توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان نخواهد شد.

وی درادامه ازبرنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در روز دانشجو خبردادو گفت:بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران در نظر دارد در روز ۱۶ آذرماه جاری از “غلامرضا تاجگردون” نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

عباسی آرند افزود:همچنین پیگیری های اولیه برای حضور “سید حسین نقوی حسینی” نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در روز ۱۷آذرماه جاری انجام شده که به احتمال زیاد وی در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهدکرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president