آوای جنوب

اتفاقی که نقش تاجگردون را در تغییر نام استان نمایان می کند + تصویر

یکی از نکات جالب در این میان، اقدام غلامرضا تاجگردون بوده است که با یادداشت آخر وی همخوانی خاصی دارد

تاجگردونیکی از نکات جالب در این میان، اقدام غلامرضا تاجگردون بوده است که با یادداشت آخر وی همخوانی خاصی دارد.

آوای جنوب؛

تغییر نام استان ، به موضوعی چالشی در استان تبدیل شده است و همه را به خود درگیر کرده است. اما در این بین از لحظات اولیه رسانه ای شدن، پس از جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ، نام تاجگردون به عنوان موافق صد درصدی آن و به قول بعضی طراح و پیگیر جدی آن به میان آمد و البته تاجگردون در یادداشت های خود این موضوع را کتمان هم نکرده است.
اما اخیرا موضوعی دیگر از تلاش های تاجگردون برای تغییر نام استان و امیدواری وی به این تغییر ، مطرح شده که بسیار جالب است.
تاجگردون را که باید استاد نفوذ بر رسانه ها دانست در اقدامی رسانه ای، چند ماه پیش مجوز راه اندازی سایتی با عنوان”توسعه و آبادانی زاگرس نوین”را از وزارت ارشاد اخذ کرده است تا نشان دهد که از اقدامات خود کاملا مطمئن بوده و تغییر نام استان را جدی می دانسته است.
یکی از نکات جالب در این میان، اقدام غلامرضا تاجگردون بوده است که با یادداشت آخر وی همخوانی خاصی دارد.
اتفاقی که نقش تاجگردون را در تغییر نام استان نمایان می کند + تصویر

تاجگردون چند ماه پیش سایتی تحت عنوان “توسعه و آبادانی زاگرس نوین” را به نام خود از وزارت ارشاد درخواست مجوز کرده که اتفاقا چندماه است مجوز انتشار آن را هم دریافت کرده اما جالب این که تاکنون از آن استفاده نکرده و آن را رسانه ای هم نکرده است.

تاجگردون در یادداشت آخر خود پیرامون موضوع تغییر نام استان آورده است: دوستان عزیز و اهل نظر، به موضوع تغییر نام استان بیندیشید و نظر دهید و از اینکه به این موضوع در شورای فرهنگ عمومی فکر می‌کنید ممنونم. تابویی نبود که بخواهد شکسته شود و از شعارهای متعصبین هم نهراسید ولی بدانید آنچه زیبنده ماست، آن است که از ناممان تاریخمان نمایش داده شود. اردبیل از آذربایجان جدا شد و نام دیگری بر خود نهاد ولی همواره میگویند آذری هستیم. باید آن‌گونه تصمیم بگیریم که اگر مثلاً نام زاگرس را بر خود نهادیم بعد در تفسیر هویت خود نگوییم کهگیلویه و بویراحمدی هستیم.
با این حساب باید گفت تاجگردون رسما به پیشواز نام زاگرس رفته است!

گزارش و عکس : باوند
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president