آوای جنوب

پیروزی دقیقه ۹۰ زاگرس در مقابل قشقایی شیراز

13950828000450_photoaتیم زاگرس یاسوج در دقیقه ۹۰ مقابل حریق خود قشقایی شیراز به پیروزی رسید.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با تاخیری ۴۵ دقیقه‌ای تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه تختی شهر یاسوج و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند.

قشقایی یاسوج که همراهی و تشویق بی‌امان هواداران ترک زبان شهر یاسوج را به همراه داشت در مقابل تیم جوان زاگرس یاسوج قرار گرفت که هواداران این تیم نیز بی‌امان تیم هم شهری خود را تشویق می‌کردند.

دیدار این دو تیم که از با کیفیت‌ترین بازی های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بود در نیمه اول با حملات گسترده تیم یاسوجی در حالی به پایان رسید که گلی از خط دروازه‌ها رد نشد.

بازی دو تیم در نیمه دوم همانند نیمه اول با شور و حرارت خاصی دنبال شد و این تیم زاگرس بود که حملات گسترده‌ای را روی دروازه تیم قشقایی شیراز تدارک دید.

بازیکنان خط حمله زاگرس یاسوج بارها تا آستانه باز کردن دروازه تیم قشقایی شیراز پیش رفتند که عکس‌العمل‌های خوب دروازه‌بان این تیم مانع فروپاشی دروازه تیم قشقایی شد.

تیم قشقایی نیز در این نیمه صاحب یک فرصت خوب گل زنی شد که ضربه بازیکن شیرازی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و موقعیت خوب گلزنی را از بازیکن شیرازی گرفت.

دو تیم در این نیمه دست به تعویض‌هایی زدند تا بتوانند نتیجه را به نفع خود تغییر دهند که حملات دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت.

در ادامه و در دقایق پایانی بازی ضربه کاشته به نفع تیم فوتبال زاگرس یاسوج گرفته شد که بازیکن تعویضی زاگرس یاسوج توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه قشقایی شیراز را فرو ریزد و بازی با همین تک گل به پایان رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president