آوای جنوب

داریوش یزدی تهدید کرد: به وقتش پشت پرده‌ها را خواهم گفت/امیدوارم دروازه‌بان‌هایی مثل آرمان خودشان را نشان بدهند و به تیم‌های بزرگتر بروند

متاسفم که بگویم متاسفانه در لیگ اتفاقات خارج فوتبالی بسیار می‌افتد

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در بازی با فولاد توانایی این تیم به فوتبال کشور ثابت شد گفت: بی‌صبرانه منتظر برخورد با تراکتورسازی یا استقلال در جام حذفی هستیم.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص برد شیرین این تیم در مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار کرد: قبل از صحبت در خصوص بازی فرار‌سیدن اربعین حسینی و همچنین درگذشت سعدی‌زاده از پیشکسوتان فوتبال جنوب را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

وی افزود: تبریک به دو تیم می‌گویم و یک تبریک ویژه به بازیکنان خودم زیرا همان‌گونه که قبل از مسابقات گفته بودیم امروز یک‌بار دیگر شایستگی‌های خود را به فوتبال ایران نشان دادند و ثابت کردند توانایی‌های بالایی دارند.

وی ادامه داد: تیم من امروز آمد و نشان داد شایستگی‌هایی که قبلا درباره آن صحبت می‌کردیم را در عمل دارد.

یزدی با ابراز گلایه از رسانه ملی گفت: در بازی قبلی رسانه ملی کم‌لطفی کرد و برد ما مقابل استقلال که قهرمان لیگ برتر بود را کم‌رنگ جلوه دادند.

وی افزود: برنامه ۹۰ هم می‌توانست درباره تیم ما حداقل دو دقیقه صحبت کند اما درباره قشقایی به‌صورت مفصل صحبت شد لذا به تیم ما کم‌لطفی شد و این در حالی بود که تیم ما پس از حذف استقلال بلافاصله قشقایی را در شیراز شکست داد.

یزدی خاطرنشان کرد: من برای عادل فردوسی‌پور احترام زیادی قائلم اما شنیده‌ام که گفته فیلم بازی ما به دستش نرسیده ولی این هم توجیه‌پذیر نیست.

یزدی خطاب به فردوسی‌پور تاکید کرد: آقای فردوسی‌پور خوب می‌توانی آقای ایکس را بیاوری و با او ۲۰ دقیقه صحبت کنی اما چرا نماینده تیم نفت گچساران ۵ دقیقه نباید صحبت کند؟ این اصلا برای ما قابل قبول نیست لذا امیدواریم برای بازی با فولاد این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد: دیروز هم گفته بودم با شناختی که از فولاد داریم می‌خواهیم فولاد را در خانه حذف کنیم.

یزدی افزود: ما روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و شاید فولاد ما را دست‌کم گرفته بود اما از این فرصت استفاده کردیم و در نهایت به پیروزی شیرینی رسیدیم.

وی افزود: نفت تیم آماده و سرحالی است که تا دقیقه ۱۲۰ مقابل یک تیم لیگ برتری خوب کار کردیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی جدی شدیم چون دو تیم خوب را از پیش‌رو برداشتیم و در‌صورت دیدار با تراکتور هم باید بگویم اتفاق خوبی است که این تیم در شهر ما بازی می‌کند.

وی افزود: تیم‌های سطح پایین‌تر باید در شهرشان میزبان باشند البته شهری که حداقل امکانات را دارد.

یزدی افزود: تیم من اگر به فولاد، استقلال یا تراکتور بخورد شور و شوق جوانان بیشتر می‌شود و این می‌تواند هدف فدراسیون باشد.

وی درباره اعتراضش به داور بیان داشت: امیدوارم داوران ما روز به روز بهتر شوند و می‌بینیم که در بعد بین‌المللی هم خوب کار می‌کنند.

یزدی افزود: ما در ضربات پنالتی بهتر از فولاد بودیم برای ضربات برنامه داشتیم و یک دروازه‌بان جوان داریم که به‌خوبی در این بازی کار کرد و امیدواریم این گونه دروازه‌بان‌ها خودشان را نشان بدهند و به تیم‌های بزرگتر بروند.

یزدی درباره نتایج نفت گچساران در لیگ دسته اول و این که آیا این پیروزی‌ها مقابل تیم‌های بزرگ می‌تواند انگیزه‌ای برای این تیم در ادامه مسابقات دسته اول کشور باشد نیز تصریح کرد: قطعا این پیروزی‌ها در روند بهبود تیم نفت تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تیم نفت بعد از ۴ مسابقه در لیگ دچار یک بحران عدم نتیجه‌گیری شد دلیل این بود که تمام تیم‌ها روی تیم ما زوم کرده بودند و یک‌سری اتفاقات خارج از فوتبال روی تیم ما تاثیر گذاشت که قصد ندارم در خصوص آنها در حال حاضر صحبت کنم.

یزدی خاطرنشان کرد: ولی متاسفم که بگویم متاسفانه در لیگ اتفاقات خارج فوتبالی بسیار می‌افتد.

وی گفت: اگر این مسائل که بیرون فوتبال رخ می‌دهد از فوتبال ما ریشه‌کن شود فوتبال رشدی چند‌برابر خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president