آوای جنوب

داریوش یزدی: تمام نقاط قوت و ضعف فولاد خوزستان را می‌شناسم/به دنبال خلق شگفتی هستیم

سرمربی تیم نفت‌ و گاز گچساران از آمادگی تیم نفت گچساران برای مقابله با تیم فوتبال فولاد خوزستان خبر داد و گفت: تمام نقاط قوت و ضعف فولاد خوزستان را می‌شناسم.

13950826001009_photoaمسابقات جام حذفی کشور در حالی که در مرحله یک هشتم نهایی پنج‌شنبه و جمعه پیگیری می‌شود تا این جای این مسابقات شاهد شگفتی‌هایی در این جام بوده‌ایم.

حذف استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران توسط شاگردان داریوش یزدی با پسران نفتی گچساران هر چند در رسانه‌ها به آن پرداخته نشد اما می‌توان از آن به عنوان خلق یک شگفتی یاد کرد.

شاید پسران نفتی گچساران فردا نیز با شکست فولاد خوزستان در اهواز شگفتی دیگری را خلق کنند هر چند اگر نفت در این بازی نتواند نتیجه لازم را بگیرد هیچ چیزی از ارزش‌های این تیم کاسته نی‌شود.هواداران

آوای جنوب/علی مرادکاظم پور

در این خصوص داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: قطعا حضورمان در جام حذفی این است که توانایی‌های خود را به اثبات برسانیم و فقط به فکر حذف کردن حریف خواهیم بود.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم که با تیم قابل احترامی مانند فولاد خوزستان که دارای بازیکنان و کادر فنی خوبی هستند بازی داریم.

مربی خوزستانی نفت و گاز گچساران در خصوص میزان شناختش از تیم فولاد خوزستان تصریح کرد:خوشبختانه شناخت کاملی از تیم فولاد خوزستان دارم و کادر فنی تمام بازی‌های این تیم چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی را آنالیز کرده است و به تمام نقاط قوت و ضعف تیم فولاد خوزستان آشنایی کاملی داریم.

سرمربی فوتبال نفت وگاز گچساران در پاسخ به این سوال که فولاد یک تیم لیگ برتری است و تقابل شما در جام حذفی، تاکید کرد: فراموش نکنید نفت و گاز گچساران، تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر را در جام حذفی در اهواز شکست داده و با برنامه‌ریزی تا این مرحله آمده است.

یزدی گفت: با توجه به شناخت خوبی که از تیم فولاد داریم از تمام نقاط ضعف این تیم استفاده خواهیم کرد و ما به دنبال خلق شگفتی در جام حذفی هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: در جام حذفی به دنبال حذف حریف خود هستیم و امیدواریم با بازیکنان خوبی که داریم بتوانیم هواداران نفت وگاز گچساران را خوشحال کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president