آوای جنوب

فرماندار بویراحمد:

ورزشگاه تختی یاسوج شرایط مساعد برای بازی‌ها را ندارد/ با کارشکنان استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج برخورد شود

فرماندارفرماندار شهرستان بویراحمد گفت: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.

آوای جنوب؛

سید محمدکاظم نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز که در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقات مناسب نیست ولی اداره ورزش مجوز برگزاری را در این ورزشگاه داده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در خصوص بازی‌ها برگزار شده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بررسی شد که تاکید شد که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار نشود چرا که شرایط لازم را برای بازی ندارد و بخشی از آن که متعلق به اوقاف بوده در حال تخریب و ساخت و ساز است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برای احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج هزینه‌های زیادی شد، گفت: با وجود هزینه‌های هنگفت در استادیوم ولی تاکنون بازی در آن برگزار نشده و تجهیزات آن در حال فرسودگی است.

نظری با تاکید بر اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، بیان داشت: با افتتاح استادیوم تاکنون هیچ بازی در آن برگزار نشده و مسؤولان استانی ورزش تخلف مرتکب شدند که چرا اجازه برگزاری بازی داده نمی‌شود و ورزشگاه در حال مستهلک شدن است.

این مسؤول تاکید کرد: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمانی که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد به دلیل استقرار در مرکز شهر با مشکلات ترافیکی زیادی حین بازی‌ها مواجه بودیم لذا انتظار می‌رود دیگر دیداری در این ورزشگاه صورت نگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president