آوای جنوب

بازیکن خوزستانی نفت گچساران: برای حذف فولاد به خوزستان می‌رویم/ منتظر شگفتی دیگری در اهواز باشید

خنیفربازیکن خوزستانی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: نفت گچساران با اندیشه حذف فولاد در جام حذفی به خوزستان می‌رود.

آوای جنوب؛

عبدالهادی خنیفر کاپیتان سابق استقلال خوزستان و مهاجم این روزهای نفت‌ و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص بازی در مقابل فولاد‌ خوزستان گفت: با آمادگی بسیار کاملی به مصاف تیم حریف می‌رویم.

وی با بیان اینکه قطعا تیم فوتبال نفت‌ و گاز گچساران برای پیروزی در مقابل فولاد به میدان خواهد رفت اظهار کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم فوتبال نفت گچساران یکبار دیگر برای خلق شگفتی به اهواز آمده است.

مهاجم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه داریوش یزدی شناخت کاملی از فوتبال فولاد دارد و بازی‌های این تیم در لیگ و جام حذفی را آنالیز کرده است اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که نفت گچساران بر روی نیمکت خود مربی بادانشی به نام داریوش یزدی دارد.

خنیفر بیان کرد: بازیکنان نفت‌ و گاز گچساران ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻼ‌ﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ نشان دادن توانایی‌های تیم نفت با ارائه یک بازی زیبا به کار می‌بندند تا بتوانیم هواداران گچسارانی را خوشحال کنیم.

کاپیتان سابق استقلال خوزستان و مهاجم این روزهای نفت گچساران در مورد میزان شناختش از فولاد خوزستان اظهار داشت: شناخت کاملی از تیم فولاد خوزستان دارم و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌شناسم و برای پیروزی و صعود به مرحله بالاتر جام حذفی به دیدار فولاد خواهیم رفت.

خنیفر ادامه داد: تیم فوتبال فولاد تیمی قابل احترام است و سرمربی این تیم نعیم سعداوی است که فوتبال خود را مدیون او هستم.انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president