آوای جنوب

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر تجلیل شدند+تصاویر

28484قربانعلی حسن‌زاده صبح امروز در اختتامیه نخستین جشنواره استانی ابوذر با بیان تشریح اهداف این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از شهریور ماه شروع شد و خبرنگاران آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

آوای جنوب؛

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره از برنامه‌های اجرایی کنگره ملی شهدای استان بود، بیان کرد: خوشبختانه تمامی اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، صدا و سیمای استان، سایت‌های محلی، روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان را به خوبی پوشش خبری دادند.

حسن‌زاده محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل بخش‌های دشمن‌شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه خودباوری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: آثار اصحاب رسانه در بخش‌های گزارش، خبر، مقاله، تیتر، عکس و یادداشت بررسی شد و برگزیدگان انتخاب شدند.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه ۹۴ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر ارسال شد، تصریح کرد: ۱۸ اثر برگزیده در ۶ محور مشخص انتخاب شدند و برترین‌ها امروز با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه تجلیل شدند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت اصحاب رسانه در کنگره شهدای استان، آفرینش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی، تلاش برای کادرسازی و شبکه‌سازی بسیج و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران بسیجی عنوان کرد.

به‌ گزارش آوای جنوب، برگزیدگان در ۶ بخش مشخص و از آنها تجلیل شد.

در بخش مصاحبه به ترتیب سیده مرضیه غلامی از سایت تحلیلی و خبری صبح زاگرس، سیده زهرا موسوی از خبرگزاری تسنیم، اسماء وفابین از خبرگزاری فارس نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش تصویری سید حمدالله خواهش نیک از خبرگزاری صدا و سیما با اثر اقتصاد مقاومتی اول ، یاسر سجادپور از خبرگزاری صدا و سیما و بسیج رسانه با اثری درمورد اقتصادمقاومتی دوم و یعقوب کاظمی با برنامه به همین سادگی صرفه جویی کنیم سوم شدند.
بر پایه این گزارش نفرات اول تا سوم در بخش گزارش داریوش بهنیاءزاده از خبرگزاری فارس، صادق الهی از سایت فصل نو و فرشاد رجایی‌فر از خبرگزاری مهر برگزیده شدند.

در بخش یادداشت به ترتیب فاطمه رشیدی از پایگاه شهید خبر، علی مراد کاظم‌پور از سایت آوای جنوب یرای یادداشت ” روایت خبرنگار گچسارانی از برجام “ و سیده مهناز خزیر از خبرگزاری ایکنا نفرات اول تا سوم شدند.28480

در بخش تیترنویسی نفر اول سید علی‌محمد دانشی هفته‌نامه طریق‌الوسطی، نفر دوم پیمان فرامرزی از روزنامه امید مردم و حداد مومنی از بسیج رسانه نفر سوم شد.

در بخش خبرنویسی اسماء وفابین از خبرگزاری فارس، حسین دوستانی خبرگزاری شباب و نوروز کمایی از سایت خبری کبنانیوز نفرات اول تا سوم شدند.

بر پایه این گزارش به آقایان حجازی معاون خبر صدا و سیمای استان، محمد نصیرزاده مسؤول ستاد کنگره شهدا و علی‌داد روشن مسؤول بسیج صدا و سیمای استان توسط بسیج رسانه لوح سپاس دریافت کردند و محسن کیانی به عنوان مستندساز تجلیل شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president