آوای جنوب

داریوش یزدی: فوتبال ایران یک انسان بزرگ، با شخصیت و با شرافت را از دست داد

یزدیسرمربی نفت گچساران گفت: خصلت بزرگ پورحیدری این بود که افتخارات پرشمارش را به رخ کسی نمی‌کشید.

آوای‌جنوب؛

داریوش یزدی این مدافع بلند بالا و سابق استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرگار ما در گچساران با تسلیت درگذشت منصور پورحیدری گفت: امروز زبانم قاصر از این است که درباره منصور پورحیدری صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ و گاز‌ گچساران با بیان اینکه صحبت کردن درباره انسان بزرگ و باشخصیتی چون منصور پورحیدری سخت است، افزود: او شخصیتی فرهیخته بود که رفتنش غم سنگینی بر جامعه فوتبال ایران گذاشت.

یزدی افزود: منصورخان انسانی دوست‌ داشتنی و مربی دلسوزی در ورزش بود که به جرأت می‌توانم بگویم در ورزش روز دنیا کمتر شخصیت‌هایی را می‌توانیم مثل او پیدا کنیم.

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: خصلت و خصوصیات اخلاقی پورحیدری خاص منصورخان بود و به‌ عنوان کسی که شاگرد ایشان بوده‌ام در فوتبال شخصی را مثل او هرگز ندیده‌ام.

یزدی تصریح کرد: چیزی در حدود ۲ تا ۳ سال ایشان سرمربی من بود ولی هیچ‌گاه از او بی‌احترامی ندیدم.

سرمربی این روزهای نفت گچساران خاطر‌نشان کرد: او رفتاری داشت که ویژه خودش بود و علی‌رغم افتخاراتی که داشت همیشه خود را کوچک همه می‌دانست و از افتخاراتش چیزی نمی‌گفت.

وی با تسلیت به خانواده پورحیدری گفت: فوتبال ایران یک انسان بزرگ، با شخصیت و با شرافت را از دست داد و جا دارد به جامعه ورزش و فوتبال ایران تسلیت بگویم.

اسامی بازیکنان استقلال تهران در سال ۱۳۷۴
حمید بابازاده، بهزاد غلامپور،محمد علی یحیوی
جواد زرینچه۵، محمد نوری۱۴، محمد خرمگاه۲۴، بهرز پرورش خواه۲۳، علیرضا منصوریان۱۷، ایمان عالمی۱۰، محمدرضا مهرانپور۲۲، محمد تقوی۲۰، مهدی پاشازاده۴، علی حاج اکبری۱۶، کوروش تشت زر۷، ادموند اختر۱۲، علی اکبریان۱۱، عباس سرخاب۹، امیر قلعه نوعی۸، کامیار کاردار۲۱،مسعود غفوریهای اصل۲ ،سیدجلال پورموسوی۱۸ ،، صادق ورمزیار۳، محمود فکری۶، داریوش یزدی۱۵.قاسم سیانکی۱۵(نیم فصل اول).داوود مهابادی
سرمربی: منصور پورحیدری

Image result for ‫داریوش یزدی استقلال تهران منصورپورحیدری‬‎
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president