آوای جنوب

ادعای فرماندار گچساران :دولت تدبیر و امید تاکنون دستاوردهای زیادی داشته/ انتخابات نزدیک است/ روابط عمومی ها خدمات دولت تدبیر را به مردم بگویند/فرماندار وارد فضای انتخابات شد

دولت تدبیر و امید تاکنون دستاوردهای زیادی از جمله ثبات اقتصادی، تحول نظام سلامت و به نتیجه رساندن برجام را به دست آورده که لازم است برای مردم بازگو شود

فرماندارعبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران اظهار کرد: ۳ مناسبت در آبانماه در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران در ادامه افزود: اولین برنامه که در آبانماه برگزار می‌شود برگزاری اجلاسیه استانی نماز است که در تاریخ ۱۲ آبانماه سال‌جاری در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

رحیمی گفت: این اجلاسیه یکی از افتخارات شهرستان گچساران است که نصیب مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان شده است.

فرماندار گچساران در ادامه به راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبانماه اشاره کرد و گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبانماه فقط مختص دانش‌آموزان نیست بلکه با مشارکت دستگاه‌های اداری و اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان این راهپیمایی به نحو احسن برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسماتی باعث می‌شود روحیه انقلابی و جهادی در نسل جوان امروزی رویانده شود.

رحیمی افزود: روز ۱۳ آبانماه انقلابی مهم‌تر و بزرگتر از انقلاب اول است که باید همه از جمله کارمندان در این روز در صف اول قرار گیرند.

رحیمی در بخشی از سخنان خود به حادثه روز ۱۹ آبانماه اشاره و بیان کرد: روز ۱۹ آبان روز به خصوصی برای مردم ولایتمدار شهرستان گچساران است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: در روز ۱۹ آبانماه مردم شهرستان گچساران در یک روز ۶ شهید را به انقلاب اسلامی هدیه دادند و این جزء افتخارات این شهرستان است.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان خود به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همزمان با نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری در اردیبهشت سال آتی باید مردم از خدمات دولت تدبیر و امید آگاه شوند.

رحیمی گفت: رؤسای ادارات از طریق روابط عمومی خود در آگاه سازی مردم از خدمات دولت تدبیر و امید همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون دستاوردهای زیادی از جمله ثبات اقتصادی و طرح تحول نظام سلامت در کارنامه داشته است.

رحیمی گفت:باید با آگاه نمودن و ارائه خدمات دولت و نظام به مردم آنها را امیدوار کرده و به مشارکت در بحث های اجتماعی تشویق نماییم
نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت :ما با آغوشی باز از انتقاد سازنده و اصولی استقبال کرده و ارائه راهکارهایی برای خدمات رسانی بهتر را با کمال میل خواهیم پذیرفت اما نقد غیرمنصفانه را رد کرده و برخورد خواهیم کرد.
فرماندار گچساران افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون دستاوردهای زیادی از جمله ثبات اقتصادی، تحول نظام سلامت و به نتیجه رساندن برجام را به دست آورده که لازم است برای مردم بازگو شود.
رحیمی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی توانسته بسیاری از طرح های نیمه تمام را تکمیل و عملیات اجرایی برخی طرح ها را آغاز کند.
وی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی طرح های اقتصاد مقاومتی را در سالجاری در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی بیان کرد: گچساران نیز در زمینه اقتصاد مقاومتی ظرفیت های بسیار فراوانی دارد و مسئولان باید در اجرایی شدن این مهم با جدیت ورود کنند.

فرماندار گچساران در پایان از روسای ادارات خواستند تا با جدی گرفتن جلسات شورای اداری شخصاً در این جلسه حضور داشته و از برگزاری جلسه بدون هماهنگی با فرمانداری خود داری نمایند.
وی گفت:روز های دوشنبه با توجه به دیدار مردمی فرماندار و مسئولین با مردم روسای ادارات علاوه بر حضور در اداره متبوع خود از تشکیل جلسه در این روز خود داری نمایند

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. عارف گفت:

    اقای رحیمی فکر نمیکنی یه فرماندار فقط باید به بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کنه نه اینکه روی صندلی مقدس فرمانداری بشینه واز یه جناح سیاسی خاص حمایت کنه!!!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president