آوای جنوب

ژنرال ها یک به یک می آیند/حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال شد

با حکم مهندس تولایی مدیرعامل شرکت حفاری شمال منصوب شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ؛ حمیدرضا گلپایگانی متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان مشهد بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی پالایش دانشکده نفت آبادان و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش تولید است.
وی فعالیت در صنعت نفت را با کار در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آغاز کرد و در آن شرکت در سمت‌های نظارت بر عملیات حفاری، مهندس برنامه‌ریزی چاه‌های توسعه‌ای، رئیس بخش شیمی حفاری و رئیس اداره تعمیرات چاه‌ها ادامه داد.

گلپایگانی در سال ۸۲ با تصمیم مهندس جشن ساز به شرکت ملی حفاری ایران انتقال یافت و در سمت‌های رئیس اداره کل سیمان و انگیزش چاه، مدیر عملیات حفاری خشکی ۲، مدیر خدمات فنی و معاونت مدیرعامل در امور فنی و مهندسی به ادامه خدمت پرداخت.
گلپایگانی پیش از این رئیس هییت مدیره شرکت نفت فلات قاره بود.

در حکم مهندس گلپایگانی آمده است: “با عنایت به تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت حفاری شمال منصوب می‌شوید”.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کیانیان گفت:

    خیلی عالی شد هر روز یکی رو مدیرعامل کنبن

  2. کیانیان گفت:

    …..

  3. مکوندی گفت:

    درود بر شیرمرد حفاری. تنها راستی است که می ماند.

  4. حفار گفت:

    شرایط اکنون حفاری شمال همانند شرایط کنونی کشور بعد از هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد است. آقای مهندس گلپایگانی با چالش ها و فراز و نشیب های بسیاری روبرو خواهند شد. اکنون وظیفه ما کارکنان این شرکت حمایت همه جانبه به دور از هرگونه فرقه گرایی و جناحی از جناب مهندس گلپایگانی است. همگان می دانیم ، خانه دوم و ممر زندگی مان این مجموعه ای است که آقای گلپایگانی سکان دار آن می باشد.

  5. محمد رضا گفت:

    با سلام با توجه به سوابق گلپایکانی در ملی حفاری مطمعا حفاری شمال مجددا پویا می شود.وخوبی گلپایگانی این که وابسته به هیچ فردی نیست ایشان مدیر فنی وعملیاتی می باشد

  6. بهمن گفت:

    خیلی مردی

  7. ناشناس گفت:

    بله خادمی رفت حجاری اومد حجازی رفت محمدزاده اومد محمد زاده رفت گلپایگانی اومد و سرنوشت پرسنل چیزی بجز پرداخت نکردن معوقه و پرداخت نشدن عیدی و پرداخت نشدن حقوق و نبودن غذا و ندادن لباس ایمنی کار و اخراج پی در. پی پرسنل و …..و چندین مشکل دیگه که تا کارگر حرف میزنه دفتر. تهران رو نشونش میدن و میگن اخراج میشی,کارگرایی که دو ساله بدون قرارداد کار میکنن ،کارگرایی که مرخصی استحقاقی ندارند و به محض اینکه مرخصی برن نصف حقوقشون کم میشه،کارگرایی که یک روز امنیت شغلی ندارن ،کارگرایی که اگه حادثه در محیط کارشون براشون پیش بیاد از ترس اخراج هیچی نمیگن ،حفاری شمال سر دکلش یه دونه کلاه ایمنی پیدا نمیشه یدونه لباس کار پیدا نمیشه سراغ لباس بری میگه خودت بگیر بیار

  8. سعید گفت:

    فعلا که در سال اشتغال زایی، ۱۵۰ نفر در سال ۹۵ و ۷۰۰ نفر در سال ۹۶ و ۵۰ نفر دیگر در مهرماه اخراج شده و خواهند شد . اسم اینکار چیست؟ اشتغال زدایی؟ گناه پرسنل با سابقه چیست؟ایرانی بودن؟مظلوم بودن؟ ملی حفاری کم بود؟ اکنون نوبت بهترین شرکت در خاورمیانه می باشد؟

  9. ناشناس گفت:

    عجب که گلپایگانی هم اومد درستش کرد،خخخخخ نابودش کرد مدیرعاملی که دستش تو جیب کارگر بدر لا جرز دیوار هم نمیخوره حیف صندلی تمام کارگرا رو دربدر. کرد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president