آوای جنوب

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خبرداد: اشتراک ۵۰۰ کلمه لُری با بلغارها/هزینه‌های سفر استاندار روسیه۱۵ میلیون تومان شد

کیانیرئیس اتاق بازرگانی یاسوج یکی از اهداف حضور استاندار امسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد را صدور انقلاب عنوان کرد.

آوای جنوب؛

جبار کیانی در نشست رسانه‌ای در محل اتاق بازرگانی یاسوج با تشریح دلایل حضور استاندار امسک روسیه به مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما باید انقلاب را صادر کنیم و یکی از راه‌های صدور انقلاب برگزاری چنین برنامه‌هایی است.

وی سفر استاندار امسک روسیه به یاسوج را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: انتخاب این ایالت روسی و سفر آنها به یاسوج از کانال وزارت اقتصاد بوده است. انتخاب ایالت امسک روسیه و سفر آنها به یاسوج از کانال این اتاق و یا استاندار کهگیلویه نبوده و از کانال وزارت اقتصاد بعد از بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

کیانی افزود: مجموع هزینه‌های سفر استاندار امسک روسیه و هیئت‌همراه وی به یاسوج که توسط اتاق بازرگانی یاسوج پرداخت شد تنها ۱۵ میلیون تومان بود.

وی گفت: هزینه‌های اصلی رفت و برگشت این سفر از سوی خود ایالت امسک پرداخت شده است.

کیانی افزود: ۱۵ میلیون تومانی که در این سفر از سوی اتاق بازرگانی یاسوج هزینه شد در بخش‌هایی مانند پذیرایی بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، هزینه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئتی که سال گذشته به امسک روسیه سفر کردند را برعهده کهگیلویه و بویراحمد دانست.

کیانی افزود: سال گذشته که ما به امسک روسیه سفر کردیم هزینه‌های مرتبط از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و در دنیای اقتصاد شیوه پرداخت هزینه‌ها این‌گونه است.

وی همچنین از نشست خود با برخی تجار بلغاری خبرداد و اظهارداشت: ما در این نشست به این نتیجه رسیدیم که با بلغارها ۵۰۰ کلمه لری اشتراک داریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president