آوای جنوب

داریوش یزدی : به جدول نگاه نمی کنیم/بازیکنان نفت گچساران برای پیروزی در تهران مصمم هستند

yazdسرمربی نفت و گاز گچساران از انگیزه بالای بازیکنان و مجموعه کادر فنی تیم فوتبال نفت گچساران برای شکست تیم شهرباران در تهران و خانه حریف خبر داد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران در خصوص بازی این تیم در دیدار فردا شنبه مقابل شهرباران تهران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: مصمم برای پیروزی هستیم و با آمادگی کامل به تهران می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به اینکه دو تا سه بازیکن ما نیز مصدوم هستند اما شرایط تیمی نفت در حال حاضر برای این مسابقه خوب است.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از تیم حریف داریم و دو فیلم از تیم حریف را آنالیز و بازی این تیم را نیز از نزدیک مشاهده کرده‌ایم و برای شکست این تیم به میدان می‌رویم.

یزدی با بیان اینکه با آمادگی کامل به مصاف تیم فوتبال شهر باران می‌رویم عنوان کرد: به عنوان یک مربی کاری به جایگاه این تیم در جدول مسابقات ندارم، زیرا این نکته را می‌دانیم که آنها از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

سرمربی نفت گچساران افزود: در حال حاضر بازیکنان تیم نفت نیز برای شکست این تیم از انگیزه بالایی برخوردارند و همگی هم قسم شده‌اند که سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم نفت با تمرکز بالا و با ذهنیت کسب پیروزی در این بازی به میدان خواهد رفت.

یزدی تصریح کرد: لازم می‌دانم از کادر پزشکی تیم به خصوص آقای حمیداوی، جوهری و حسینی که خالصانه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کنم و همچنین از زحمات تیم تدارکاتی به خصوص آقای عوض‌زاده و کاظمی تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم دل آنها را نیز شاد کنیم و با دست پر به گچساران برگردیم.

بر اساس این گزارش، تیم نفت و گاز گچساران در بازی معوقه از هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز شنبه ۸ آبان در تهران به مصاف شهر باران تهران می‌رود.انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president