آوای جنوب

امام جمعه باشت در گچساران: آب خوردن مردم و اجرا نشدن پروژه ها را هم به تحریم‌ها ربط می دهند/آنوقت یک شبه صندوق را خالی می کنند/مگر نمی گویید پول نیست

دشمنان ما به دنبال نفوذ در مدیریت و حاکمیت کشور و به دنبال آن القای این موضوع به بدنه کشور است

عبودیامام جمعه باشت گفت: وظیفه تشکل‌های دانشجویی و به ویژه بسیج دانشجویی در این دوران بیداری، بصیرت و تاثیرگذاری در جامعه است.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در دومین روز از چهارمین نشست دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی دانشگاه آزاد شهرستان گچساران برگزار شد، با اشاره به مباحث نفوذ دشمن و هوشیاری ملت و دولتمردان اظهار کرد: مقام معظم رهبری درباره نفوذ بیانات ارزشمند و تاکیدات فراوانی دارند که باید این مهم مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

عبودی در جمع دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین و تنها هدف دشمنان ایران اسلامی و دنیای استکبار از نفوذ، تسلیم کردن است و به دنبال آن تغییر ماهیت‌ها و باورها و سبک زندگی اسلامی است.

وی به نفوذ و اقسام نفوذ در جامعه اسلامی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده نفوذ را در جامعه برای مردم روشن و هدف از نفوذ را بازگو کنند.

عبودی با اشاره به اینکه نفوذ به عرصه مسؤولان، دولتمردان و نخبگان و در مجموع تزریق آن به بدنه مردم ابعاد گسترده‌ای دارد که باید در این زمینه هوشیار باشیم، تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند در عرصه سیاسی و به دنبال آن تزریق اهداف خود به بدنه مردمی نفوذ و رخنه کند.

این مسؤول بیان کرد: هنگامی که مدیران و دولتمردان مدام از تحریم سخن بگوید و این موضوع را به جامعه القا کند تضعیف روحیه و باور مردمی است.

امام جمعه شهرستان باشت اذعان کرد: وقتی مسؤولی مدام بر سر مردم بکوبد و همه چیز حتی آب خوردن مردم را به تحریم‌ها ربط دهد این همان نفوذی است که دشمن توانسته است سیاست‌های خود را اعمال کند.

عبودی در خصوص نقش دانشجویان بسیجی و ولایت‌مدار در این زمینه بیان کرد: یک دانشجوی بسیجی نباید بیکار بنشیند بلکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت بحث نفوذ باید برای جلوگیری از آن وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی و جوانان ولایت‌مدار باید سنگر مقابله با نفوذ باشند و بتوانند راه‌های نفوذ را ببندند، گفت: در موقعیت حساس سیاسی فعلی در کشور و منطقه، دانشجوی بسیجی باید با بیداری کامل، خستگی ناپذیر و بصیرت در جهت آگاهی بخشی به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکند.

این مسؤول با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی فرزندان همین آب و خاک در مقابل دنیای استکبار ابراز کرد: آن روز پدران و نسل قبل از شما با دستان خالی و تحریم در مقابل دنیای تا دندان مسلح کفر ایستادگی کردند و حتی یک لحظه نیز گلایه نکردند که تحریم هستیم.

وی افزود: در آن دوران کافی بود فرمانده‌ای از نبود امکانات و تسلیحات نظامی گلایه کند و این باعث می‌شد که سد ما شکسته شود و این چیزی است که امروز از بین رفته و مشاهده می‌کنیم هر روز زندگی ما را به تحریم‌ها ربط می‌دهند.

عبودی اظهار کرد: هدف دشمن این است که باور مردمی که سابقه ایستادگی در مقابل ابر قدرت‌ها را دارند بقبولاند که تنها راه شما مذاکره است و این همان هدف اصلی دشمنان است.

امام جمعه شهرستان باشت افزود: وظیفه تشکل‌های دانشجویی و به ویژه بسیج دانشجویی در این دوران بیداری، بصیرت و تاثیرگذاری در جامعه است.

وی خطاب به آنهایی که این روزها از نداری و نبود سرمایه و پول در این کشور سخن به میان می‌آورند و اجرا شدن پروژه‌های مردم را منوط بر مذاکرات و رفع تحریم‌ها عنوان می‌کنند اظهار کرد: آیا از خود سؤال نمی‌کنید همین مردمی که در پایان هر ماه منتظر یارانه هستند چگونه باید بپذیرند که مدیری میلیاردی در این کشور شبانه اختلاس می‌کند مگر صندوق‌ها چقدر پول دارد.

عبودی گفت: دشمنان از مقابله مستقیم و سخت با انقلاب اسلامی ایران ناکام مانده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ایستادگی را باید از بین ببرند و بر همین اساس است که می‌بینیم مقام معظم رهبری بر استفاده و تکیه بر جوانان انقلابی تاکیدات فراوانی دارند.

عبودی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که دشمن به دنبال تغییر سیرت‌ها با حفظ شکل ظاهر است به این نکته می‌رسیم که آنها به دنبال تغییر فرهنگ بسیجی، جهادی و انقلابی بودن جوانان هستند.

وی اظهار کرد: دشمنان ما به دنبال نفوذ در مدیریت و حاکمیت کشور و به دنبال آن القای این موضوع به بدنه کشور است.

عبودی ادامه داد: اینجاست که وظیفه دانشجویان بسیجی و با بصیرت سنگین می‌شود و شما نباید گوش‌هایتان را در مقابل راهکارهای مقام معظم رهبری ببندید بلکه باید در راستای فرمایشات ایشان وارد میدان شوید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president