آوای جنوب

سمینار کارگاه‌های کارآفرینی از ایده تا بازار در دانشگاه علمی کاربردی گچساران برگزار شد

مرتضویبا حضور دانشگاهیان سمینار کارگاه‌های کارآفرینی از ایده تا بازار در گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

فخرالدین مرتضوی ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، علمی و کاربردی و پیام‌نور گچساران که در دانشگاه علمی و کاربردی ۲ گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت و رسالت دانشگاه علمی و کاربردی بحث مهارت‌آموزی و کارآفرینی است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ۲ شهرستان گچساران افزود: در این راستا دانشگاه علمی کاربردی سعی و تلاش خود را بر این نهاده که با تعامل با دیگر دانشگاه‌ها و ادارات بتوانند در این راستا گام مهمی بردارد و از ایده‌ها و استعدادهای بالقوه دانشجویان به نحو احسن استفاده کند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی امکانات خوبی را فراهم کرده است اما به دلیل موازی کار کردن مدیران و دستگاه‌ها نتوانسته‌ایم از این استعدادها به خوبی استفاده کنیم.

مرتضوی ادامه داد: در حوزه‌های مختلفی مانند فنی و حرفه‌ای، بسیج و نخبگان نشست‌های خوبی برگزار شد که با برگزاری چنین کارگاه‌هایی بتوانیم با نگاه به آینده این ایده‌ها را تبدیل به کارهای اقتصادی کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه با توجه به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بتوانیم در این راستا هدفمند گام برداریم، تاکید کرد: دغدغه‌های مسائل فرهنگی از دیگر موضوعات مهم دانشگاه‌های علمی و کاربردی گچساران است چرا که این اصل مهم یکی از دغدغه‌های مهم رهبری است.

مرتضوی با اشاره به اینکه یک تفکر خوب و خلاق باید خوب پرورش پیدا کند تا باعث شکوفایی جامعه و کشور شود. ابراز کرد: دانشگاه علمی و کاربردی سعی خود را بر آن گذاشته است تا در کنار افزایش دانش بتواند دانشجوی کارآفرین را وارد بازار و جامعه کند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این سمینار ایجاد انگیزه در جوانان است، افزود: هدف از برگزاری این سمینار ایجاد انگیزه در جوانان جویای کار و کارآفرینی و اشتغال است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ۲ گچساران در ادامه افزود: بزرگترین مشکل قشر دانشجو بعد از اتمام تحصیل حضور در بازار کار است و سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال می‌تواند یکی از راه‌های حضور فارغ‌التحصیلان باشد و با برگزاری این سمینارها و فراهم آوردن فرصت‌های اشتغال‌زایی می‌توان جامعه و خانواده‌ها را به آینده شغلی دانشجویان امیدوار کرد.photo_2016-10-27_19-12-58 photo_2016-10-27_19-13-13 photo_2016-10-27_19-13-21

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president