آوای جنوب

واکنش فرماندار گچساران: در خیابان بلادیان کاری نخواهیم کرد که به ضرر بازاریان شود

فرماندارفرماندار گچساران با بیان اینکه همه جوانب سنگ‌فرش کردن خیابان بلادیان را در نظر گرفته‌ایم، گفت: مسؤولان کاری را که به ضرر شهروندان و بازاریان گچساران باشد انجام نمی‌دهند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: با توجه با آغاز طرح سنگ‌فرش شدن خیابان بلادیان و نوسازی این خیابان بعد از ۵۰ سال برخی از کسبه بازار به این طرح واکنش نشان دادند.

فرماندار گچساران ادامه داد: متاسفانه کسبه بازار در خصوص اجرای این طرح آگاهی کافی ندارند.

رحیمی ادامه داد: مدیریت شهرستان گچساران کاری انجام نخواهد داد که به ضرر شهروندان و کسبه بازار باشد، بنابراین از این جهت تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان این خیابان نمای تازه‌ای به خود خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از دلایل اعتراض مغازه‌داران و بازاریان به بازسازی این خیابان این است که پس از اجرای این طرح جلوی مغازه‌ها فضای برای تجمع دست‌فروشان ایجاد شود و در این خصوص تدابیر لازم از سوی شهرداری اندیشیده شده است.

رحیمی بیان کرد: فاضلاب خیابان بلادیان بعد از گذشت ۵۰ سال امسال به بهره‌برداری رسیده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان تمام انشعابات آب، برق، گاز و تلفن استاندارد خواهند شد.

رحیمی با بیان این‌که اجرای این طرح موجب رونق اقتصادی، ایجاد شور و شادابی در خیابان‌ها این شهر خواهد شد، گفت: برای اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار گچساران گفت: هم‌اکنون پروژه شبکه گازرسانی خیابان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در حال انجام است که شرکت گاز متعهد شده است در سریع‌ترین زمان ممکن کار ۶۰۰ متر شبکه‌گذاری خیابان بلادیان را به اتمام برساند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشجو گفت:

    درود بر مرد زحمتکش و کاردان و شجاع و ولایتی شهرمان جناب حاح رحیمی.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president