آوای جنوب

خبر خوش برای بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمدی

بازنشستگانرئیس خزانه معین کهگیلویه و بویراحمد از خبری خوش برای بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت بخشی از مطالبات پاداش پایان خدمت خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس خزانه معین استان گفت: بخشی از مطالبات پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مربوط به سالهای ۹۳ و ۹۴ به حساب دستگاه‌های اجرایی استان واریز شده تا به بازنشستگان پرداخت شود.

غضنفر آرام افزود: با توجه به تخصیص ابلاغ شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و استان، پاداش پایان خدمت دستگاه‌های اجرایی استان موضوع جزء ۹۳ ردیف ۵۵۰۰۰۰، به حساب دستگاه‌های اجرایی استان شامل اداره کل راه و شهرسازی، استانداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، نوسازی مدارس، منابع طبیعی، ورزش و جوانان، بهزیستی، صنعت و معدن، زندان‌ها، امور عشایر و محیط زیست واریز شده است.

وی گفت: این دستگاه‌ها موظفند تا ۳۰ مهرماه، به حساب بازنشستگان واریز کنند.

رئیس خزانه معین استان اظهار داشت: ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان بابت پرداخت پاداش پایان خدمت از محل اعتبارات هزینه‌ای از طرف سازمان مدیریت به استان تخصیص داده شده که از طرف خزانه معین استان به حساب دستگاه‌های مذکور واریز شده است و با پیگیری‌های انجام شده و در صورت وصول منابع استانی، باقیمانده مطالبات پاداش بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان به حساب آنها واریز خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president