آوای جنوب

نفت گچساران حریف وقت اضافه نشد/ شکست نفتی ها در اصفهان

فوتبالتیم فوتبال نفت وگاز گچساران در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوکشور با نتیجه دو بر یک نتیجه را به تیم نقش جهان اصفهان واگذار کرد.

آوای جنوب؛

بر اساس این گزارش این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان انجام شد و دو تیم بالانشین جدول گروه یک ، بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان تیم نقش جهان با نتیجه دو بر یک تیم نفت وگاز گچساران را شکست داد.

تک گل نفتی ها در این دیدار توسط نبی الله اسدی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

هر دو گل تیم نقش جهان در این مسابقه توسط نیما ظفریان در دقایق ۸۵ و۹۳ به ثمر رسید

در این دیدار تیم نفت وگاز موقعیت های فراوانی بروی دروازه تیم نقش جهان ایجاد کرد که مهاجمان این تیم قدر موقعیت های به وجود آمده را ندانستند و در پایان با دست خالی به گچساران بازگشتند.

طلایی پوشان نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب زیر در مقابل حریف خود به میدان رفتند :

هادی زرین ساعد – علی جهانگیری- اتابک نمازی- سید ساسان شیرمردی – سید عماد قاسمی -همایون گراوند – علی کرمی – نبی اله اسدی-حسین حجازیان-محمدرضا مظاهری و کوشا بهایی پور

تعویض های نفت وگاز در این بازی به صورت زیر بود هادی خنیفر جایگزین حسین حجازی شد ، مرتضی حیدری به جای علی کرمی وارد زمین شد و اخرین تعویض نفتی ها نیز فرشید پاداش بود که به جای همایون گراوند وارد زمین شد

تیم نفت گچساران با این شکست و با وجود انجام یک بازی کمتر با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول لیگ دسته دو قرار گرفت.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در دیدار بعدی خود در هفته هشتم در روز دوشنبه ۳ آبان ماه میزبان تیم سپهر نقش اصفهان خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president