آوای جنوب

تجمع کارگران شهرداری یاسوج مقابل استانداری/ مسؤولان فقط ما را پاس‌کاری می‌کنند+تصاویر

شهرداریکارگران شهرداری یاسوج در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند تا بلکه با متوسل شدن به مسؤولان ارشد شاهد باز شدن گره‌ای از مشکلات خود باشند.

آوای جنوب؛

ماه گذشته بود که پیمانکار جدید شهرداری جمعی از کارگران خدماتی و باسابقه شهرداری را به دلیلی که مشخص نشد از کار اخراج کردند.

اخراج کارگران شهرداری با واکنش‌هایی از طرف مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج مواجه شد و همه خواستار بازگشت این کارگران به محل کار شدن اما این افراد به محل کار خود که برنگشتند، هیچ؛ بلکه هر روز هم شاهد تجمع آنان در مقابل شهرداری، شورای شهر، صدا و سیما و اداره کار هستیم.

امروز هم تعداد ۱۴۰ نفر از کارگران در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند تا بلکه با متوسل شدن به مسؤولان ارشد شاهد باز شدن گره‌ای از مشکلات خود باشند.

یکی از این کارگران به نمایندگی از سایر افراد به خبرنگار فارس گفت: پیمانکار ۴۵ نفر از کارگران دارای سابقه کاری بیش از ۱۷ سال را از محل کار خود اخراج کردند و به هر جایی که مراجعه می‌کنیم کسی پاسخگوی ما نیست.

وی گفت: به ادارات و دستگاه‌های مربوطه که مراجعه می‌کنیم فقط ما را به هم پاس کاری می‌کنند و فقط به همدیگر نامه‌نگاری می‌کنند که تاکنون این نامه‌نگاری‌ها بی‌فایده بود و ذره کوچکی از مشکل ما را حل نکرده است.

یکی دیگر از این کارگران با بیان اینکه جمعی از این کارگران از کار اخراج شدند و برخی دیگر از تیرماه تاکنون هیچ حقوق دریافتی نکردند و تاکنون هم بیمه ما پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه بعضی از کارگران شهرداری بیمار هستند و باید به پزشک مراجعه کنند اما حق بیمه ما پرداخت نشده است، گفت: ما برای پیگیری مطالباتمان به شهرداری و استانداری مراجعه کردیم و پیمانکار به ما زنگ زده که به دلیل اینکه پیگیر طلب و حق خود هستید از کار اخراج شده‌اید.

این کارگر خدماتی شهرداری بیان کرد: شورای شهر در خصوص مشکل ما کاری انجام نداده و جلساتی که برگزار می‌کنند بی‌نتیجه بوده و هیچ سودی برای ما نداشته است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president