آوای جنوب

کشف و معدوم‌سازی بیش از ۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی و لبنی فاسد در گچساران

دکتر حافظ قرآنرئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از کشف ۵ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم مواد غذایی و لبنی فاسد در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

هایده حافظ‌قرآن پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان بهداشت محیط این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون طی بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظیر رستوران‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد لبنی و همچنین بررسی بهداشت فردی و محیط کار موفق به کشف ۵ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: این اقلام شامل سوسیس، کالباس، تن ماهی، مواد لبنی، نوشیدنی و … است.

وی خاطرنشان کرد: این مواد غذایی فاسد پس از صدور دستور مقام قضایی در محل دفن زباله‌های شهرستان گچساران با حضور نمایندگان مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و سازمان بازیافت معدوم شدند.

حافظ‌قرآن ابراز داشت: تأمین سلامت غذایی و حفظ سلامت شهروندان در تمام ایام سال بدون تردید حاصل تلاش مضاعف کارشناسان بهداشت محیط است به طوری که وضعیت بهداشت محیطی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در حوزه تحت پوشش این شبکه به سطح مطلوب ارتقا یافته است.

وی در ادامه افزود: گشت‌های بازرسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان گچساران در نوبت‌های مختلف شبانه روز از مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران تصریح کرد: مردم شهرستان گچساران در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع، امکان عمومی و غیره می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۴۹۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president