آوای جنوب

سردار بوعلی:برخی کارها در کهگیلویه و بویراحمد استان را به عقب می‌کشاند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اینکه هر زمان تشخیص داده شود که جابه جایی صورت گیرد قطعا انجام می‌شود

بوعلیفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برخی کارها در کهگیلویه و بویراحمد استان را به عقب می‌کشاند گفت: باید با همدلی و همراهی هرچه تمام‌تر در راستای اهداف نظام و توسعه استان همسو با هم گام برداشته شود.

آوای جنوب؛

سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری و هم‌افزایی تمامی واحدها و نهادها در برگزاری باشکوه کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان اظهار کرد: برگزاری باشکوه این کنگره ملی برگ زرین دیگری به افتخارات استان افزود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اینکه هر زمان تشخیص داده شود که جابه جایی صورت گیرد قطعا انجام می‌شود، گفت: فرمانده قدیم سپاه ناحیه عشایر در دوران تصدی فعالیت‌ها و اقدامات شایسته‌ای را در حوزه کاری خود انجام دادند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش‌های فرمانده قدیم سپاه ناحیه عشایر بیان داشت: قطعا از توان و ظرفیت سرهنگ ستوده‌نیا استفاده خواهیم کرد.

سردار بوعلی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه آنچه امروز استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آن است همدلی و همزبانی بوده تا برنامه‌های توسعه‌ای استان را به جلو پیش ببریم، گفت: ابتدا در جهت پیشبرد اهداف نظام و ارتقاء بخش‌های مختلف استان باید گام برداشته شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برخی کارها در کهگیلویه و بویراحمد استان را به عقب می‌کشاند و با برخی اقدامات نادرست تنها زمان و سرمایه‌ها از بین می‌رود، گفت: باید با همدلی و همراهی هرچه تمام‌تر در راستای اهداف نظام و توسعه استان همسو با هم گام برداشته شود.

این مسؤول در پایان تصریح کرد: هیچ وقت نباید از مسیر دینداری خارج شویم چرا که آنچه به ما در دنیا و آخرت عزت می‌دهد در مسیر دین حرکت کردن است.

با حکم فرمانده سپاه فتح

فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

با حکم فرمانده سپاه فتح استان فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، جمعی از فرماندهان استانی و شهرستانی فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه عشایر استان معارفه شد.

سرهنگ جاماسب بهمنیار در مراسم معارفه خود با اشاره به اهداف و برنامه‌های سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با تمام توان و تلاش در راستای اهداف والای ولایت گام برمی‌داریم و خدمتگزار جامعه عشایر در استان خواهیم بود.

فرمانده  ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد اهداف و برنامه‌های خود در سپاه عشایر را ترویج و تعمیق فرهنگ ارزشی و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برنامه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

بهمنیار با تاکید بر اینکه باید به دنبال هدف نهایی انقلاب و وصل کردن آن به انقلاب صاحب‌الزمان باشیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای مسئولیت‌های خود در این حوزه گام‌های استواری برداریم.

وی در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دسیسه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ دشمن جنگ فرهنگی است که باید با مدیریت جهادی و خودباوری جلوی نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در این مراسم از زحمات و تلاش‌های علی ستوده‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد و جاماسب بهمنیار به عنوان فرمانده جدید ناحیه عشایر معرفی شد.

 

 

بر پایه این گزارش از خانواده شهید شاخص بسیج عشایری کشور حاج حسن آباد از شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president