آوای جنوب

ساکنین بافت فرسوده بدون هماهنگی با اداره گاز اقدام به تخریب منازل خود نکنند

دلفریانرییس اداره گاز شهرستان گچساران گفت: شهروندان و ساکنین بافت فرسوده گچساران بدون هماهنگی با اداره گاز اقدام به تخریب منازل خود نکنند.

آوای جنوب؛
ناصردلفریان رییس اداره گاز شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: گروههاى امدادى گازرسانى در طول شبانه‏ روز آمادگی خدمات رسانی را به همشهریان گچسارانی را دارند.
دلفریان با بیان اینکه ،بازسازی منازل بافت فرسوده علاوه بر بهبود شرایط زندگی در زیباو ایمن سازی محلات نیز موثر است اظهار کرد: انتظار می رود شهروندان ساکن در بافت فرسوده بدون اطلاع از مامورین عملیاتی اداره گاز اقدام به تخریب منازل خود نکنند.
وی افزود: توصیه ما به ساکنین محله‌های کیامرثی، رادک، سادات و لبنان این است که به منظور جلوگیری از وقوع هر حادثه جبران ناپذیری قبل از هر گونه اقدامی نیروهای امدادی و عملیاتی این اداره را در جریان کار بگذارند.
دلفریان تصریح کرد:درصورت بروز هرگونه حادثه ای امداد رسانی به برخی ازمحلات بافت فرسوده گچساران غیر ممکن است لذا انتظار این است ساکنین این محلات توصیه های ایمنی را در هنگام تخریب منازل جدی بگیرند.
وی ادامه داد: مردم و اهالی باید به این مهم توجه داشته باشند که در صورت تخریب بدون قطع کردن گاز منازل دچار انفجار خواهد شد و خدای نکرده خسارت سنگینی را در پی دارد.
رییس اداره گاز گچساران از آمادگی کامل تیم عملیاتی این اداره خبر داد و اظهارداشت : شهروندان بافت فرسوده در هنگام نوسازی فقط کافیست با این اداره تماس برقرار نمایند تا تیم امدادی و عملیاتی ما در محل حاضر شود.
دلفریان عنوان کرد: شماره تماس های ۱۹۴ و ۳۲۳۳۲۹۰۲ واحد عملیات این اداره آماده ارائه خدمت به صورت شبانه روزی می باشد.انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کرمیان گفت:

    درودبردلفریان عزیزمدیری توانمند وکاربلد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president