آوای جنوب

تساوی زاگرس یاسوج برابر تیم فوتبال نفت امیدیه/ هفته‌ای بد برای نمایندگان استان در لیگ‌ دسته دوم کشور

فوتبالتیم فوتبال زاگرس یاسوج برابر تیم فوتبال نفت امیدیه تن به تساوی دیگری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داد.

آوای جنوب؛

تیم فوتبال زاگرس یاسوج عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مقابل تیم نفت امیدیه به تساوی دیگری تن داد.

پس از این که تیم زاگرس در هفته گذشته با تیم برق شیراز در چارچوب این مسابقات مساوی کرد در این هفته نیز در مقابل تیم خوزستانی نفت امیدیه به تساوی پر گل ۲-۲ تن داد.

تیم زاگرس یاسوج با این نتیجه همچنان در انتهای جدول و رده سیزدهم با پنج امتیاز قرار دارد و برای بالا کشیدن در جدول چشم به بازی هفته‌های آینده دوخته است.

این تیم همچنین در جام حذفی فوتبال کشور در مقابل تیم فولاد یزد در ورزشگاه تختی شهر یاسوج شکست خورد و از گردونه مسابقات خارج شد.

اما در سوی دیگر میدان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امروز در برابر حریف خود اروند خرمشهر که یکی از تیم‌های قدرتمند این گروه است به تساوی بدون گل دست یافت.

تیم نفت گچساران سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در بازی گذشته موفق شده بود تیم فوتبال قشقایی شیراز را در خانه خودش شکست دهد.

این تیم هم استانی در جام حذفی هم دست به کاری بزرگ زده بود و توانست تیم فوتبال استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ فوتبال کشور را یدک می‌کشد در اهواز شکست دهد.

با این تفاسیر این هفته برای تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های کشوری چندان هفته دلچسبی نبود و آن‌ها موفق شدن تنها دو امتیاز از ۶ امتیاز ممکن برای برای استان به ارمغان بیاورند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president