آوای جنوب

سرمربی تیم نفت :مربی بهانه‌گیری نیستم اما چمن ورزشگاه نفت گچساران وضعیت مطلوبی ندارد/بی صبرانه منتظر هوادران هستم

بسیار خوشحال و خرسندیم که از بازی بعدی تیم نفت گچساران هواداران خونگرم گچسارانی در کنارمان هستند

yazdسرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت: مربی بهانه‌گیری نیستم اما زمین چمن ورزشگاه نفت گچساران وضعیت مطلوبی ندارد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی پس از پایان بازی تیم نفت و گاز گچساران در مقابل اروند خرمشهر که به تساوی بدون گل به پایان رسید در گچساران اظهار کرد: تیم نفت توانمندی‌های بالایی دارد و می‌طلبد همه مسؤولان این شهرستان در یک مسیر مشترک دلسوزانه برای این تیم تلاش کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: قبل از مسابقه با اروند خرمشهر می‌دانستیم که یک بازی سخت را پیش رو داریم.

یزدی افزود: تیم اروند خرمشهر در دو سه بازی گذشته نتیجه خوبی گرفته بود و ما نیز می‌دانستیم با یک تیم خوب روبرو هستیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با بیان اینکه من شخصا به تیم اروند خرمشهر احترام می‌گذارم و این تیم نیز لیاقت این را دارد که در لیگ یک حضور داشته باشد، اظهار کرد: تیم نفت و گاز گچساران امروز با دو مشکل روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: سرسختی تیم اروند خرمشهر و انداختن مکرر بازیکنان و دروازه‌بان روی زمین موجب کندی بازی شد.

یزدی تصریح کرد: من به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم اما این هم درست نیست که وقتی بازیکن ما که با بازی جوانمردانه توپ را برای تیم مقابل بیرون زمین زده است در مقابل ببینیم بازیکن حریف سریع بلند شده و بازی را ادامه دهد.

وی افزود: اصلا اسم این را بازی جوانمردانه نمی‌گذارند زیرا تیم حریف می‌دانست که تیم ما یک تیم سرعتی است و فقط فوتبال بازی می‌کند.

سرمربی نفت و گاز گچساران به مشکل بعدی تیم نفت و گاز گچساران اشاره و عنوان کرد: وضعیت زمین چمن ورزشگاه نفت و گچساران از دیگر مشکلات تیم بود.

یزدی خاطرنشان کرد: در مرکز زمین ورزشگاه نفت اصلا نمی‌شد بازی کرد و دقیقا این نقطه از زمین جایی است که تیم باید شکل اساسی خود را بگیرد تا بتواند برای حملات خود برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چه شرایط و تمهیداتی باید صورت بگیرد تا زمین نفت ترمیم شود و من هم مربی نیستم که به دنبال بهانه‌گیری باشم.

یزدی با بیان اینکه از بازیکنان تیم راضی هستم و آنها تمام تلاش خود را در زمین کردند، اظهار کرد: مطمئن باشید جایی که زمین خوب باشد بچه‌های تیم ما بهتر می‌توانند کیفیت بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: دوستداران نفت گچساران شک نداشته باشند که دو امتیاز از دست رفته بازی امروز را در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد.

سرمربی نفت گچساران در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با این بازی محرومیت هواداران نفت گچساران به اتمام رسیده است و از بازی بعدی هواداران شما در کنارتان هستند چه پیامی برای آنها دارید اظهار داشت: از این موضوع بسیار خوشحال و خرسندیم که از بازی بعدی تیم نفت گچساران هواداران خونگرم گچسارانی در کنارمان هستند.

وی گفت: وقتی هوادار در کنار ما حضور داشته باشد انگیزه‌ای مضاعف به تیم ما می‌دهد.

یزدی تاکید کرد: بی‌صبرانه و مشتاقانه منتظر حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم تیم نفت و گاز گچساران هستیم تا بتوانیم به راحتی حریفان را در گچساران شکست دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president