آوای جنوب

عارف: بهتر است قبل از اینکه مجلس وزیری را استیضاح کند رئیس‌جمهور کابینه اش را ترمیم کند

عارف روحانیرئیس فراکسیون امید معتقد است؛ اگر رئیس جمهور نسبت به ترمیم کابینه تصمیم‌گیری کند بسیار بهتر از آن است که مجلس بخواهد وزیری را استیضاح کند.

“محمدرضا عارف” رئیس فراکسیون امید با اشاره به انتقاد برخی اصلاح‌طلبان نسبت به عملکرد برخی وزرا و ضرورت تغییر در کابینه دولت گفت: بحث ترمیم کابینه برعهده دولت است که امیدوارم رئیس جمهور هرچه سریعتر موضع خود را در این زمینه روشن کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید براینکه انتقاد سازنده یک ضرورت است، اظهار داشت: انتقاد با سازوکاری سازنده و تأثیرگذار نسبت به تمام دولت‌ها و افراد را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: گاهی طرح یک انتقاد از تریبون عمومی شاید تأثیر بسیاری نداشته باشد و لازم است به صورت رسانه‌ای عنوان شود، انتقاد ما هم به دولت از این دو طریق انجام می شود.

عارف تأکید کرد: بنده به نام فراکسیون امید و نه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معتقدم که اگر رئیس جمهور نسبت به ترمیم کابینه تصمیم‌گیری کند بسیار بهتر از آن است که مجلس بخواهد وزیری را استیضاح کند.

رئیس فراکسیون امید در مجلس همچنین با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور بیان داشت: زمان برگزاری این نوع دیدارها معمولا در دقیقه ۹۰ مشخص می‌شود لذا هنوز تاریخی برای این دیدار تعیین نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president