آوای جنوب

مدیرکل تبلیغات اسلامی :

مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در خدمت ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های نظام است

برازشمدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از تأسیس مدارس صدرا را تربیت نیروی متدین و کارآمد برای آینده نظام و ترویج ارزش‌ها ذکر کرد.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز به همراه رئیس سازمان تبلیغات شهرستان گچساران در حاشیه بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای گچساران اظهار کرد: مدارس صدرا مانند شجره طیبه‌ای است که با توجه به اخلاص و احساس وظیفه بانیان اصلی این مدارس، اساس آن بر پایه تقوا و ریشه محکمی در مباحث فرهنگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از تأسیس مدارس صدرا را تربیت نیروی متدین و کارآمد برای آینده نظام دانست و تصریح کرد: امروزه شاهد آن هستیم که نتیجه و ثمرات این شجره طیبه به معنای حقیقی کلمه در خدمت تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حوزه نیروسازی برای مدیریت آینده نظام است.

برازش که در جمع دانش‌آموزان این مدرسه حضور یافته بود بر نقش مهم مدارس علوم اسلامی صدرا در توسعه فرهنگ دینی تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر دانش‌آموزان در یادگیری و کسب معرفت و تقوا شد.

وی خاطرنشان کرد: متولیان امور به ویژه مسؤولان آموزش و پرورش باید ضمن رصد وضعیت موجود و نقش مؤثری که این دبیرستان‌ها در تعالی مباحث آموزش، فرهنگی، تربیتی و نیروسازی داشته‌اند، هم‌افزایی خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه داشته باشند و همکاری‌ها در این حوزه گسترش یابد.

حجت‌الاسلام برازش در ادامه با اظهار رضایت از عملکرد دبیرستان معارف و علوم اسلامی صدرای گچساران، بیان داشت: دبیرستان معارف و علوم اسلامی این شهرستان نگین درخشانی در سطح شهرستان است که هم موجب مباهات آموزش و پرورش این شهر است و هم موجب افتخار شهرستان گچساران است.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۵ نفر از دختران این شهرستان در این دبیرستان مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: امیدواریم همه مسؤولان آموزشی و فرهنگی شهرستان گچساران با تعامل و عنایت بیشتر به این مدرسه و دانش‌آموزان همراهی بیشتری نسبت به گذشته با این مجموعه داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president