آوای جنوب

داریوش یزدی : با حضور هواداران گچسارانی در ورزشگاه نتایجی بهتری خواهیم گرفت

yazdسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از مهمترین دلایل شکست تیم شیرازی قشقایی را آنالیز خوب این تیم توسط کادر فنی نفت دانست.

داریوش یزدی عصر امروز و پس از شکست تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک به هواداران گچسارانی اظهار کرد: تیم قشقایی در هفته اخیر به دلیل پیروزی مقابل پرسپولیس تهران از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته بود.

وی گفت: اما همین رسانه‌ها برد بزرگ و مهم ما در مقابل تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران را کمتر مورد توجه قرار دادند و یا اصلا ندیدند.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: در حالیکه تیم قشقایی در شیراز و در مقابل هواداران و بدون بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس این تیم تهرانی را حذف کرده بود اما ما تیم استقلال خوزستان را با همه بازیکنان در اهواز شکست دادیم.

یزدی با بیان اینکه همین موضوع ممکن بود بر روی روحیه هر تیمی در فوتبال ایران تأثیر بگذارد، افزود: اما ما اجازه ندادیم که بر روی بازیکنان تیممان تأثیری داشته باشد و بازیکنان بدون هیچ گونه استرسی به میدان قشقایی رفتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت افزود: تیم قشقایی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم داشتیم که در نهایت با همین شناخت کافی توانستیم تیم قشقایی را شکست دهیم.

وی گفت: اکنون تیم ما با سه بازی و دو بازی کمتر از سایر تیم‌ها در رده سوم این مسابقات قرار دارد در حالی که بدون گل خورده و با ۹ گل زده بهترین وضعیت را در گل خورده و زده داریم.

یزدی افزود: بازی بعدی ما در گچساران و باز هم بدون حضور تماشاگر و هوادار با اروند خرمشهر است که از فدراسیون فوتبال درخواست بخشش برای حضور تماشاگران در ورزشگاه را داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با حضور هواداران گچسارانی در ورزشگاه نتایجی بهتر از این خواهیم گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president