آوای جنوب

توانمندی تیم فوتبال نفت گچساران برای شکست قشقایی شیراز

فوتبال نفتتیم فوتبال نفت و گاز گچساران این توانمندی را در دیداری دوستانه و رسمی خود نشان داده که قادر است بر تیم‌های هم رده خود از جمله قشقایی شیراز غلبه کند.

فارس / داریوش بهنیا

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است که در این فصل هم در بازی‌های دوستانه و هم در دیدارهای رسمی نتایج خوبی کسب کند.

این تیم در قبل از برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در چند بازی دوستانه مهم خود موفق به شکست تیم‌های خوبی در فوتبال کشور شد.

همچنین این تیم در چند هفته گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با این که به دلایل ناخوشایند فصل قبل و بی‌تدبیری‌های صورت گرفته ۳ جلسه از حضور تماشاگران و هواداران خود در ورزشگاه خانگی محروم بوده اما توانسته با این مشکل کنار بیاید و تیم‌های حریف را در خانه با نتایج خوبی شکست دهد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچسارانی که سبک فوتبالی نزدیک به سبک خوزستان دارد با اندیشه‌های تهاجمی پا در میدان مسابقات می‌گذارد و با مربی خوزستانی خود هیچگاه در اندیشه دفاع در زمین خود نبوده است و همین تفکر بازی تهاجمی موجب کسب موفقیت‌های این تیم شده است.

آخرین حریف این تیم قشقایی شیراز است که توانسته در دیدار قبلی خود و در یک بازی کاملاً معروف تیم پرسپولیس تهران را در جام حذفی فوتبال کشور از گردونه مسابقات کنار بزند.

اما باید در نظر داشت که نفت و گاز گچساران کاری بزرگتر از قشقایی انجام داد و توانست در ورزشگاه اختصاصی استقلال خوزستان و با همه نفرات قهرمان سال قبل فوتبال ایران و البته تنها بدون حضور عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم، استقلال خوزستان را از گردونه مسابقات حذفی کنار بزند.

با این تفاسیر باید گفت که در دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و نفت و گاز گچساران هیچ کدام از این تیم‌ها نباید به بازی جام حذفی و موفقیت کسب شده بیندیشد، زیرا هر دو در این مسابقات عملکردی یکسان داشته‌اند.

اما با توجه به این که تیم نفت و گاز گچساران تجربه بیشتری برای حضور در مسابقات باشگاهی در سطح کشوری دارد و در یک دوره تا مرز لیگ برتری شدن پیش رفته است و ۷ تا ۸ فصل متوالی است که در مسابقات کشوری حضور دارد این انتظار می‌رود که بر اساس تجریه‌ای که دارد بتواند نتیجه خوبی در دیدار با تیم تازه تأسیس قشقایی شیراز کسب کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president