آوای جنوب

بوسه لاریجانی بر دانشجوی بسیجی منتقدبرنامه ششم توسعه : آقای لاریجانی مراقب باشید برنامه ششم مثل برجام بیست دقیقه ای مصوب نشود+تصویر

این دانشجوی بسیجی به دکتر لاریجانی گفت : مراقبت کنید برنامه ششم توسعه مثل برجام بیست دقیقه ای مصوب نشود

نادریهمزمان با سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گچساران و در قالب لوحی، اشکالات برنامه ششم توسعه توسط قرارگاه دانشجویی شهید طیب به لاریجانی ارائه شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز و همزمان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان گچساران، لوح نقد و بررسی برنامه ششم توسعه به علی لاریجانی توسط نماینده قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

عبدالله نادری لردجانی عضو شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی در سالن آزادی شرکت نفت برگزار شد، لوحی که در آن اشکالات برنامه ششم توسعه وجود داشت، به رئیس مجلس تقدبم کرد.

این دانشجوی بسیجی به دکتر لاریجانی گفت : مراقبت کنید برنامه ششم توسعه مثل برجام بیست دقیقه ای مصوب نشود.

لاریجانی در حالیکه با شنیدن چنین جمله ای اورا در آغوش گرفته بود در پاسخ به عضو شورای تبیین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با خنده گفت : اینگونه نبوده است ، ما از چندین ماه قبل مطالعه و بررسی برجام را در دستور کارمان قرار داده بودیم.

گفتنی است که این لوح که توسط قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان با مطالعه دقیق و موشکافانه برنامه ششم توسعه ارائه شده بود و به ۱۰ مورد از ایرادات و اشکالات برنامه ششم اشاره و پیشنهادات لازم برای تصحیح آن توصیه شده بود.

نادری از لاریجانی خواست که با مطالعه دقیق لوح اهدایی از تصویب برجام‌گونه برنامه ششم توسعه جلوگیری شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president